بروزرسانی جدید گوگل مپ اطلاعات لحظه‌ای ترافیک را ارائه می‌دهد

جدیدترین بروزرسانی گوگل مپ در لحظه اطلاعات ترافیکی را برای کاربران خود ارسال می‌کند.

بروزرسانی جدید گوگل مپ اطلاعات لحظه‌ای ترافیک را ارائه می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی دو ویژگی جدید را برای برنامه نقشه خود، گوگل مپس راه‌اندازی کرده است که به افرادی که کار آن‌ها به ترافیک شهری مربوط است، بسیار کمک خواهد کرد. این ویژگی‌های جدید تأخیر‌های لحظه‌ای ترافیک اتوبوس‌های شهری و پیش‌بینی شلوغی مسیر‌ها هستند که به کاربران گوگل مپس کمک خواهد کرد تا راحت‌تر رفت و آمد خود را برنامه‌ریزی کنند. آز آنجایی که برنامه عبور و مرور وسایل نقلیه با توجه به شرایط ترافیکی همیشه دقیق نیستند، گوگل تصمیم گرفته است تا تأخیر اتوبوس‌ها را در برنامه نقشه‌های خود راه‌اندازی کند که کاربران گوگل مپس از این پس، بتوانند به صورت مستقیم در جریان برنامه وسایل حمل و نقل عمومی قرار بگیرند.

این قابلیت به کاربران گوگل مپس کمک خواهد کرد تا شهر مورد نظری که از آنجا سفر خود را آغاز می‌کنند را انتخاب کنند، تأخیر آن‌ها چقدر خواهد بود و زمان دقیق مسیری را که در آن سفر می‌کنند، بدانند. قابلیت جدید در صفحه نقشه گوگل قابل رؤیت خواهد بود. علاوه بر این، گوگل مپس به کاربران نشان خواهد داد که مسیر‌های پرترافیک کجا هستند و اتوبوس‌ها در کدام قسمت دارای تأخیر خواهند بود در نتیجه مسافران پیش از آن که سفر خود را آغاز کنند، از اوضاع رفت و آمد در شهر آگاه خواهند بود.


بیشتر بخوانید: اشتراک‌گذاری استاتوس واتس‌اپ در فیسبوک و اینستاگرام امکان‌پذیر شد


دومین قابلیتی که گوگل برای برنامه نقشه‌های خود در نظر گرفته، پیش‌بینی شلوغی در اتوبوس‌ها و دیگر وسایل نقلیه مختلف است. قابلیت جدید گوگل مپس به کاربران خود اجازه خواهد داد تا بدانند که اتوبوس، قطار یا مترو‌هایی که با آن‌ها قصد جابجایی دارند، چقدر شلوغ هستند. اطلاعاتی که این قابلیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد بر اساس اطلاعاتی خواهد بود که از روز‌های قبل جمع‌آوری شده است. در این صورت، کاربران قادر خواهند بود تا تصمیم خود را با اطلاعات بیشتری بگیرند.

از امروز، هر دو قابلیت جدید گوگل مپس در این برنامه مورد استفاده قرار خواهند گرفت، اما این قابلیت تنها برای ۲۰۰ شهر جهان کارایی خواهد داشت و دیگر شهر‌ها هنوز به آن اضافه نشده‌اند. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دریافت هستند.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید گوگل دارای دو قابلیت جذاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار