دانلود خودکار ۵۰۰ آهنگ، ویژگی جذاب سرویس موسیقی یوتیوب

ویژگی جدید یوتیوب به این نرم افزار اجازه می‌دهد تا ۵۰۰ آهنگ را بر اساس علاقه کاربر خود به صورت خودکار دانلود کند.

دانلود خودکار 500 آهنگ، ویژگی جذاب سرویس موسیقی یوتیوببه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس آهنگ‌های صوتی و تصویری یوتیوب یا یوتیوب موزیک به تازگی به اضافه شدن ویژگی جدید به نام دانلود هوشمند این امکان را در اختیار نرم‌افزار خود گذاشته است که با بررسی سابقه جستجوهای کاربر در میان موزیک‌های مختلف امکان دانلود خودکار ۵۰۰ آهنگ را مهیا سازد.


بیشتر بخوانید: توئیتر قوانین امنیتی و حریم خصوصی خود را ساده‌تر می‌کند


یوتیوب این اقدام را در جهت توسعه خدمات آفلاین سرویس موزیک خود انجام داده است. یکی از مدیران ارشد یوتیوب در این باره گفت: سرویس موزیک یوتیوب همواره به دنبال جلب رضایت بیشتر کاربران خود بوده است و به دنبال آن هستیم که میلیون‌ها کاربر مختلف در سراسر دنیا را با اشتیاق به سمت استفاده از اپلیکیشن‌‌های خود بکشیم.

از گوش دادن به آهنگ‌های مورد پسند خود با ویژگی جدید یوتیوب لذت ببرید

دانلود و ذخیره موزیک‌های مختلف این امکان را در اختیار کاربران می‌گذارد که در شرایط و مکان‌های مختلف آهنگ‌های مورد علاقه خود را گوش دهند. در واقع چنین ویژگی در یوتیوب علاوه بر امکان گوش دادن به موسیقی بدون نیاز به اینترنت، سبب صرفه جویی در مصرف داده و در نیتجه پایین آمدن هزینه مصرفی اینترنت نیز می‌شود.

دانلود خودکار ۵۰۰ آهنگ، ویژگی جذاب سرویس موسیقی یوتیوب

یوتیوب با بهره گیری از ویژگی‌های هوش مصنوعی و استفاده از الگوریتم‌هایی خاص سیلقه موسیقی کاربران را پس از مدتی گوش دادن به آهنگ‌های مختلف شناسایی کرده و دانلودهای خودکار خود را بر اساس علاقه کاربر انجام می‌دهد. علاوه بر موزیک امکان دانلود خودکار فیلم و ویدئوهای موجود در یوتیوب نیز به وجود آمده است. پس اگر از این پس نتواستید فیلمی را به صورت کامل در یوتیوب مشاهده کنید بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانید از نسخه دانلود شده آن لذت ببرید.

دانلود خودکار ۵۰۰ آهنگ، ویژگی جذاب سرویس موسیقی یوتیوب

با تعاملات صورت گرفته بین Google play  و یوتیوب کاربران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک از بخش کتابخانه سویس موسیقی گوگل به یوتیوب راه پیدا کرده و از ویژگی‌های هردو استفاده کنند.

انتهای پیام/

دانلود خودکار هدیه سرویس موسیقی یوتیوب به کاربران

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
البته یوتیوب در ایران فیلتر می باشد.
آخرین اخبار