اشتراک گذاری فایل‌ها در اندروید Q آسان‌تر می‌شود +تصاویر

گوگل با تغییر منوی اشتراک گذاری اندروید Q در بروزرسانی اخیر آن، منتشر کردن فایل‌ها در این سیستم عامل را آسان‌تر کرده است.

اشتراک گذاری فایل‌ها در اندروید Q آسان‌تر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا تا کنون تلاش کرده‌اید که برای شخص یا گروهی پستی از اینستاگرام، ویدئویی از یوتیوب، تصویری از گالری یا استاتوسی از توئیتر بفرستید؟ اگر این کار را کرده باشید احتمالا منوی عجیب و غیرمنطقی اندروید را برای به اشتراک گذاری به یاد می‌آورید.

علاوه بر این هنگامی که در نرم‌افزار دیگری هستید ممکن است منوی اشتراک گذاری کاملا متفاوت باشد. در ضمن هیچ گزینه‌ای وجود ندارد که بتوان به طور مستقیم و از نرم‌افزاری به نرم‌افزار دیگر مطلبی را به اشتراک گذاشت.

خبر خوشی که به تازگی برای کاربران اندروید منتشر شده این است که در جدیدترین بروزرسانی اندروید Q بتا ۴ ، این مشکل رفع شده است. در این بروزرسانی منوی اشتراک گذاری بار دیگر بررسی شده و طراحی آن تغییر کرده است. البته فکر نکنید که تغییر بزرگی رخ داده است اما همه راه حل‌های منطقی و مناسب که نیازی به تغییر کلی یک سیستم ندارند. در نسخه جدید اندروید به سادگی گزینه‌ها به ترتیب الفبا مرتب شده‌اند. به این ترتیب شما دیگر برای پیدا کردن یک نرم‌افزار نیازی به بارها بالا و پایین کردن منو ندارید.

اشتراک گذاری فایل‌ها در اندروید Q آسان‌تر می‌شود


بیشتر بخوانید: سیستم عامل جایگزین اندروید در گوشی‌های هوآوی چیست؟


لازم به گفتن نیست که گوگل برای نرم‌افزارهایی که شما بیشترین استفاده از آن‌ها را دارید و اشخاصی که ارتباط شما با آن‌ها زیاد است نیز فکری کرده است. نرم‌افزار‌ها و اشخاصی که شما بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارید بنا بر برنامه‌ای که در حال استفاده از آن هستید، در بخشی بالای قسمت الفبایی ظاهر می‌شوند.

در حالی که شما نمی‌توانید کار خاصی برای جابه‌جایی نرم‌افزارها بکنید اما نکته خوب این است که به راحتی با گشتن به دنبال نرم‌افزار مورد نظر از فهرست الفبایی آن را پیدا خواهید کرد.اشتراک گذاری فایل‌ها در اندروید Q آسان‌تر می‌شود

گوگل یادآور می‌شود که آن‌ها بتای ۴ را با آخرین API های اندروید Q و SDK رسمی عرضه خواهند کرد و از توسعه دهندگان خواست تا برنامه‌های خود را برای "انتشار نهایی بعد از تابستان" آماده کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری آسان‌تر در نسخه جدید اندروید Q

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.