مشکلات فنی در شرکت گوگل روی سرویس‌های مختلف آن تاثیر می‌گذارد

نقص عملکرد در برخی از قسمت‌های گوگل، سرویس‌های مختلف این شرکت در آمریکا و سایر نقاط جهان را با مشکل مواجه می‌کند.

مشکلات فنی در شرکت گوگل روی سرویس‌های مختلف آن تاثیر می‌گذاردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر در دسترسی به دستیار هوشمند گوگل- Google assistant، جیمیل، Google Drive و سایر سرویس‌های گوگل مشکل دارید شما تنهخا نیستید. در پاره‌ای از موارد حتی مشکل از عدم دسترسی نیز فراتر رفته و به کل نمی‌توان از برخی از خدمات گوگل استفاده کرد. آمارها نشان داده است اخیرا تعداد شکایت‌ها از گوگل بسیار بالا رفته از ۷ به ۱۳۰۰ در دقیقه رسیده است.


بیشتر بخوانید: مشاهده تصاویر زنده و متحرک با اپلیکیشن واقعیت افزوده گوگل +تصویر


مشکلات کاربران در هنگام نیاز به بخش‌های مختلف گوگل تنها به اپلیکیشن‌های تلفن همراه این غول فناوری خلاصه نمی‌شود بلکه در نسخه‌های مربوط به دسکتاپ نیز وضعیت به همین صورت است. بیشترین مشکل گوگل در درون آمریکا در شمال شرق، قسمت‌هایی از ایالت تگزاس و جنوب غرب کالیفرنیا و خارج از خاک آمریکا در انگلیس، آلمان و اتریش مشاهده می‌شود.

کارشناسان فناوری و مهندسان گوگل ۲ دلیل برای بروز چنین مشکلاتی بیان کردند. دلیل اول؛ پیچیدگی نرم‌افزاری بیش از حد سرویس‌های زیر مجموعه گوگل مانند Google Cloud، G Suite و یوتیوب که به دلیل استفاده میلیون‌ها کاربران در سراسر جهان باعث عدم مدیریت انتقال و دریافت داده می‌شود. در زمان بروز این مشکل کاربران به جای دسترسی به سرویس‌های زیر مجموعه گوگل با پیام‌های ناتوانی سیستم برای نمایش صفحه مورد نظر مواجه می‌شوند.

مشکلات فنی در شرکت گوگل روی سرویس‌های مختلف آن تاثیر می‌گذارد

دلیل دوم؛ حفظ امنیت کاربران دغدغه اصلی  و مهم‌ترین وطیفه گوگل است و برای همین گاهی از اوقات سیستم‌های حفاطتی گوگل برای حفظ امنیت مجازی کاربران مجور می‌شوند یک یا چند عدد از سرویس‌های گوگل را از دسترس خارج کنند. سازمان‌ امنیتی جهان توصیه کردند تا تا زمان برطرف سازی کامل مشکلات گوگل کاربران حدالمقدور از برنامه‌های مشابه استفاده کنند و پس از اتمام کار نرم افراز‌های گوگل را به طور کامل ببندد.

انتهای پیام/

سرویس‌های محتلف گوگل دچار مشکل شدند

برچسب ها: بهترین ها ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.