مشاهده تصاویر زنده و متحرک با اپلیکیشن واقعیت افزوده گوگل +تصویر

گوگل برنامه واقعیت افزوده خود را با ایجاد تغییراتی گسترده به نرم‌افزاری جذاب و دیدنی برای کاربران تبدیل کرده است.

مشاهده تصاویری زنده و متحرک با اپلیکیشن واقعیت افزوده گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی اپلیکیشن واقعیت افزوده خود با توانایی‌هایی خاص و جذاب را به کاربران معرفی کرده است. کاربران می‌توانند با نصب این برنامه در تلفن همراه خود، تصاویر زنده و ملموسی از حیوانات را در اتاق خواب خود، مشاهده کنند. حیواناتی نظر ببر، شیر، پنگوئن، سگ، گرگ و... از جمله مواردی هستند که اپلیکیشن واقعیت افزوده گوگل از طریق نمایشگر گوشی هوشمند کاربران نمایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید: لذت تماشای دنیایی متفاوت با بازی Earth Minecraft +فیلم


این اپلیکیشن نه تنها در محیط‌های بسته مانند اتاق بلکه در فضاهای باز هم به خوبی عمل می‌کند. کاربران می‌توانند با باز کردن این برنامه در گوشی خود و پس از لحظاتی خرس پاندا بامزه‌ای را رو به روی خود مشاهده کنند و حتی می‌توانند با تغییر زاویه و دور یا نزدیک کردن گوشی حیوان متحرک را کوچک یا بزرگ کنند. زیبایی‌های بصری که در اطراف کاربر با این اپلیکیشن ایجاد می‌شود مطمئنا او را سرگرم کرده و شاید تا ساعت‌ها او را درگیر بازی با حیوانات بسازد.

اگر برای اولین بار قصد استفاده از این نرم‌افزار را دارید باید با مراجعه به ویژگی‌های دوربین و فضای ذخیره سازی گوشی خود، دستگاه را با نرم‌افزار واقعیت افزوده گوگل هماهنگ کنید و سپس از عملکرد مناسب این برنامه در هر مکان و زمانی لذت ببرید. شرکت‌های بزرگ فناوری و حتی برخی از شرکت‌های حوزه‌های دیگر علمی و صنعتی مانند ناسا ولو با شتاب و تلاشی بسیار زیاد به سمت تکامل سیستم‌های واقعیت افزوده گام برداشته‌اند.

مشاهده تصاویری زنده و متحرک با اپلیکیشن واقعیت افزوده گوگل

به طور حتم استقبال مناسب کاربران در سراسر جهان از برنامه‌های واقعیت افزوده، سبب سرمایه گذاری‌های گسترده در این حوزه شده است. اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده کنونی به طرز قابل توجهی نسبت به نسل‌های گذشته این برنامه‌ها پیشرفته داده و امروزه قادر به نمایش تصاویر متحرک بسیار زیبا‌تر و جذاب‌تری هستند.

انتهای پیام/

ارتقاء برنامه واقعیت افزوده گوگل با ویژگی‌هایی جذاب

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم باصری
۲۲:۴۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
در کار مجازی جنگ مجازی بین موجودات ماجرایی دارد که صدمات و تلفات زیادی داشته نیرو در مجازی نیز بینهایت خود را عرصه کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خوب
آخرین اخبار