ظهر امروز با حضور مدیران استانی و شهرستانی از ۲ دستگاه آمبولانس ICU دار در بیجار رونمایی شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، وحید یوسفی نژاد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز (چهارشنبه، ۵ تیر) در آئین بهره برداری از ۲ آمبولانس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی بیجار با اشاره به اینکه در راستای توسعه ناوگان فوریت‌های پیش بیمارستانی استان کردستان در مرحله اول ۴ دستگاه آمبولانس کمک دار در استان کردستان توزیع شد اظهار کرد: از این تعداد آمبولانس ۲ دستگاه سهم شهرستان بیجار بود که از امروز در ناوگان شروع به کار می‌کنند.

وحید یوسفی نژاد افزود: این آمبولانس‌ها کمک دار هستند که ارزش قیمتی هریک از آن‌ها در بازه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: این آمبولانس‌ها دارای امکانات پیشرفته ICu بوده و مخصوص مناطق کوهستانی و صعب العبور هستند.

وی یا بیان اینکه تعداد آمبولانس‌های بیجار مناسب است و می‌تواند پوشش خدمات ارائه نماید تصریح کرد: در ادامه اگر وعده‌های وزارت بهداشت محقق شود آماده تحویل ۲ آمبولانس کمک دار دیگر به شهرستان بیجار هستیم.

یوسفی نژاد با اشاره به تغییر مسیر ارتباطی بیجار به همدان ادامه داد: با این تغییر مسیر یک پایگاه جاده‌ای جهت پوشش جاده بیجار به همدان مستقر می‌شود.

حمدالله کریمی ،  نماینده مردم شهرستان بیجار  بیان کرد: این  آیین با اشاره به اینکه یکی از مطالبات اصلی و به حق مردم بیجار توجه مسئولین به حوزه بهداشت و درمان است و  با توجه به خواسته مردم شهرستان موفق شده ایم در چند سال گذشته امکانات بهداشتی و درمانی مناسبی را در بیجار داشته باشیم.

نماینده شهرستان بیجار در پایان با اشاره به اینکه امکانات مناسبی در بیمارستان امام حسین (ع) شهر بیجار به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: از این امکانات می‌توان به بهره برداری دستگاه ماموگرافی، پریمتری چشم، اندوسکوپی، رادیولوژی دیجیتال، پد اورژانس هوایی، تعویض سیستم اکسیژن بیمارستان و بهره برداری از فاز دوم کلینیک ویژه بیمارستان اشاره کرد.

انتهای پیام/م

 بهره برداری از ۲ آمبولانس ICU دار در بیجار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.