سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: از دهه دوم فروردین تاکنون، 300 میلیون ریال اقلام و تجهیزات دارویی از این استان به مناطق سیل زده کوهدشت و پلدختر در استان لرستان ارسال شده است.

ارسال 300 میلیون ریال اقلام دارویی از کردستان به مناطق سیل زدهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، قاسم کاوه گفت: گروه جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تاکنون در قالب پنج تیم اضطراری شهید رهنمون به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه نخستین گروه جهادی پزشکی 20 فروردین در قالب سه تیم اضطراری و 200 میلیون ریال اقلام دارویی به شهرستان کوهدشت اعزام شد، افزود: دومین گروه جهادی نیز چهارم اردیبهشت در قالب 2 تیم اضطراری و 100 میلیون ریال انواع اقلام دارویی به شهرستان پلدختر اعزام شدند.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان اضافه کرد: این اکیپ ها متشکل از 30 نفر از پزشکان متخصص، عمومی، پرستار، ماما، روانشناس و همچنین تیم‌های مشاوره اجتماعی بودند و در مناطق سیل زده و کمپ های اسکان موقت حضور یافته و به آسیب دیدگان خدمات رسانی کردند.

وی یادآور شد: 2 دستگاه آمبولانس نیز با تکنسین و پزشکیار همراه این تیم ها حضور داشته و تمام لوازم مورد نیاز پزشکی و پرستاری از قبیل دارو، تجهیزات معاینه سرپایی و سونوکیت EKG برای ویزیت مردم نیز در اختیارشان قرار دارد.

کاوه تاکید کرد: اقلام دارویی ارسال شده به این مناطق نیز به صورت رایگان برای ویزیت مردم این مناطق مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/م

اعزام گروه جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان به مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.