رئیس پلیس راهور شهرستان فسا، مهم‌ترین عامل تصادفات رانندگی در این شهرستان را رعایت نکردن حق تقدم اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دوم مهرزاد فتحی زاده رئیس پلیس راهور شهرستان فسا اظهار کرد: در این شهرستان ۵۰ درصد رعایت نکردن حق تقدم، ۳۰ درصد بی توجهی به جلو و اطراف و ۲۰ درصد تخطی از سرعت مطمئنه مهم‌ترین عوامل تصادفات به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: در راستای کنترل و کاهش حوادث ترافیکی، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و تخصصی ترافیک در میان اقشار مردم، ضروری است که این مهم از راه‌های مختلف دنبال شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان فسا با بیان اینکه سه عامل انسانی، محیطی و وسیله نقلیه در رخداد تصادفات نقش دارد، افزود: در این راستا بین این سه عامل، عامل انسانی بیشترین سهم را از حوادث ترافیکی دارد که رانندگان باید با یادگیری و کسب مهارت، همچنین رعایت

سرهنگ دوم فتحی زاده در راستای کاهش حوادث ترافیکی توصیه کرد: در صورتی که رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از انجام کار‌هایی از جمله صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و توجه به اطراف پرهیز کنند شاهد کاهش چشمگیر تصادفات خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در راستای کاهش حوادث ترافیکی، پیگیری‌هایی در خصوص اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز صورت گرفته که امید است با همکاری اداره‌ها و نهاد‌های مرتبط در امر ترافیک، این شهرستان با کاهش بیشتر تصادفات مواجه شود.

انتهای پیام/چ

مهم‌ترین عامل تصادفات در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار