فرماندار مهدیشهر گفت: هرگونه تعلل دستگاه‌های اجرایی در اجرای صحیح و اصولی مصوبات شورای ترافیک، با برخورد قاطع قانونی مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بابیان اینکه سهل‌انگاری در مقوله عبور و مرور و هرگونه آسیب‌های ترافیکی به‌هیچ‌عنوان توجیه‌پذیر نیست، گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات رانندگی ضروری و مصوبات شورای ترافیک مهدی‌شهر لازم‌الاجرا است.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه ساماندهی امور ترافیکی یکی از مباحث ضروری در توسعه گردشگری شهرستان محسوب می‌شود،  بر دوری از برخورد سلیقه‌ای فعالان رسانه‌ای با امور ترافیکی تأکید و تصریح کرد: مردم شهرستان نیز در قبال اقدامات صحیح مدیران قدردان بوده و خواهند بود.

وی بابیان اینکه هرگونه تعلل دستگاه‌های اجرایی در اجرای صحیح و اصولی مصوبات شورای ترافیک، با برخورد قاطع قانونی مواجه خواهد شد، افزود: این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های مربوط نسبت به انجام وظایف خود حساس باشند و مصوبات را به‌صورت کامل عملیاتی کنند.

انتهای پیام / م

سهل‌انگاری مدیران در اجرای مصوبات شورای ترافیک توجیه‌پذیر نیست

برچسب ها: ترافیک ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.