بنابر اعلام یک روزنامه کره جنوبی، پیونگ‌یانگ فرستاده ویژه خود به آمریکا و نمایندگانی از وزارت خارجه را که مسئول مذاکرات برای آماده‌سازی نشست هانوی میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ بودند به جرم جاسوسی اعدام کرد.

کره شمالی فرستاده ویژه خود به آمریکا را به جرم جاسوسی اعدام کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک روزنامه کره جنوبی روز جمعه گزارش داد کره شمالی فرستاده ویژه خود به آمریکا و نمایندگانی از وزارت امور خارجه را که مسئول مذاکرات برای آماده سازی نشست هانوی میان کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بودند، اعدام کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، روزنامه "چوسان ایلبو" به نقل از یک منبع کره شمالی نوشت این پنج نماینده به دلیل جاسوسی در راستای منافع آمریکا اعدام شدند.

منبع مذکور افزود کیم یونگ-چول، دیپلمات ارشدی که مذاکراتی را در سطح وزرا با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا برگزار کرد نیز از سمت خود برکنار و به انجام کار اجباری به دور از پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی مجبور شد.

روزنامه کره شمالی همچنین گزارش داد شین هی-یونگ، مترجم کیم جونگ اون در نشست هانوی نیز به جرم صدمه زدن به اقتدار رهبر کره شمالی از طریق ترجمه نادرست اظهارات وی، راهی زندانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کره شمالی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
دمش گرم، سزای خیانت، همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
به این میگن کار درست، هر کس به کشور و میهن خودش خیانت میکنه باید فورد اعدام کرد که برای بقیه عبرتی بشه!
Iran (Islamic Republic of)
محکوم به بدبختی وسختی
۲۲:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
یکبار باید همه چیز تموم بشه.نمیدونم دیگه سپاه منتظره چبه.اون امریکای تروریست اعلام کرد برادرامونو بعد میخواییم چی بشه!دست رودست میزارین بعد چندتاکشور که امریکامخشونو زده میان دست به یکی کرده وبعد شرایط سخت تر از الان میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
اینها مزخرفات آمریکا و دنباله هاش برای تخریب چهره کره شمالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
باید جاسوس را در هر پستی اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مذاکره با امریکا فایده ندارد کره شمالی تنها با افزایش دادن قدرت هسته ایی و حملات جزیی به منافع امریکا و متحدانش در اینده ایی نزدیک میتونه از شر تحریم ها خلاص بشه زندگی یا برای همه یا هیچکس
آخرین اخبار