رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فسا گفت: در طول ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم افطاری در بین زائران و روزه داران فسا توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فسا از توزیع بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم در فسا خبر داد و گفت: این افطاری‌ها در ایام ماه مبارک رمضان، شب میلاد امام حسن (ع) و شب شهادت امیرالمومنین (ع) در ۵۰ مسجد و بقه متبرکه شهرستان فسا از محل نذورات و کمک‌های مردمی و اجرای نیات واقفین خیراندیش تأمین و توزیع شد.

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص برپایی سفره‌های افطاری ساده در طول ماه مبارک رمضان نیز در سه بقه متبرکه شهرستان فسا سفره‌های افطاری ساده گسترده شد.

عبدلی ادامه داد: اعزام ۱۱ مبلغ به روستا‌های شهرستان، غبارروبی بقعه‌های متبرکه شهرستان فسا و برگزاری محفل انس با قرآن، جز خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در بقاع و مساجد شهرستان فسا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این شهرستان در ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فسا بیان کرد: در شهرستان فسا ۵۵۰ موقوفه وجود دارد که ۹۰ درصد این موقوفه‌ها متصرفی و تحت پوشش و نظارت اداره اوقاف است.
انتهای پیام/م

اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار