مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کردستان گفت:سال گذشته با هماهنگی‌های انجام شده یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال از مطالبات شهرداری‌های این استان از دستگاه‌های اجرایی وصول شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جمشید اسدی گفت:طبق اعلام شهرداری‌ها در سامانه مطالبات، این نهاد‌ها در ابتدای سال گذشته حدود سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی استان مطالبه داشتند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال از مطالبات اعلامی شهرداری‌های استان را تایید کرده اند.

اسدی با اشاره به اینکه با توجه وضعیت مالی شهرداری‌ها در سال گذشته استاندار کردستان وصول این مطالبات را به صورت ویژه پیگیری کردند، افزود: تاکنون یک هزار میلیارد ریال از این مطالبات به صورت اسناد خزانه‌ای و پرداخت‌های نقدی به حساب شهرداری‌های استان واریز شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کردستان یادآور شد: بیشترین میزان مطالباتی که در این مدت وصول شده با ۶۰۰ میلیارد ریال مربوط به شهرداری سنندج است.

وی تاکید کرد: همچنین بیشترین میزان مطالبات از سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده در سال گذشته با ۷۲۰ میلیارد ریال مربوط به شهرداری سقز و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به شهرداری سنندج است.

اسدی گفت: همچنین ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر از مطالبات شهرداری‌ها با دستور صریح استاندار کردستان از محل اعتبارات دستگاه‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

انتهای پیام/م

وصول ۱۱۲۰ میلیارد ریال از مطالبات شهرداری‌های کردستان

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.