نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا، در یک گردهمایی انتخاباتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور را «دلقک» نامید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و معاون باراک اوباما روز گذشته (شنبه) به دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی این کشور لقب «دلقک» داد.

وی در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی اش در کارولینای جنوبی گفت: لقب‌های زیادی هست که می‌توانم به این شخص (دونالد ترامپ) بدهم. می‌توانید با لقب «دلقک» شروع کنید.

این اظهارات بایدن خنده حضار را به دنبال داشت.

 معاون اوباما در حالی رئیس جمهور آمریکا را دلقک نامید که ترامپ هم چندی پیش به جو بایدن گفته بود «جوی خواب آلو».

بایدن در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: وی (دونالد ترامپ) درباره هر موضوع و هر مسئله کم اهمیتی اظهارنظر می‌کند. من هیچ مشکلی با پاسخ مستقیم دادن به او ندارم. اما نمی‌خواهم کاری که او می‌خواهد را انجام دهم. او می‌خواهد مرا وارد یک رقابت لفظی کند.

نامزد پیشتاز دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ همچنین در یکی دیگر از گردهمایی‌های انتخاباتی اش در کلمبیا اعلام کرد از اینکه یک زمان گفته بود اگر در دوره دبیرستان با ترامپ در یک مدرسه بود او را کتک می‌زد، پشیمان است. بایدن سال گذشته میلادی اعلام کرده بود اگر با ترامپ در دوره دبیرستان در یک مدرسه بود، به خاطر اظهارات تحقیرآمیز او علیه زنان تا می‌خورد، او را کتک می‌زد. ترامپ هم در واکنش به این اظهارات بایدن گفته بود او هم از نظر بدنی و هم عقلی آدم ضعیفی است و وی می‌تواند سریع و سخت او را به گونه‌ای به زمین بزند که تمام مسیر را گریه کند!

شایان ذکر است، معاون اوباما چندی پیش نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد. نظرسنجی‌های اخیر حاکی از پیشتازی وی در مقابل دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
البته اینا فرقی با هم ندارن اون میخواد با دیوونه بازی پیش ببره این یکی با عاقل بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
پر بيراه هم نگفته
آخرین اخبار