رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس انجمن بین‌المللی آتش‌نشانی این کشور را که چند روز پیش از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ حمایت کرده بود، احمق نامید!

ترامپ، رئیس انجمن بین‌المللی آتش‌نشانی آمریکا را «احمق» خواند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) از «هارولد شایتبرگر» رئیس انجمن بین‌المللی آتش‌نشانی آمریکا که چند روز پیش حمایت خود را از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعلام کرده بود، به شدت انتقاد کرد و او را «احمق» نامید!

ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: اعضای انجمن بین‌المللی آتش‌نشانی آمریکا باید علیه رئیس احمقشان شورش کنند. شاید آن‌ها بتوانند او را از قدرت برکنار کنند. او نمی‌فهمد!

رئیس جمهور آمریکا این توییت را در واکنش به پیام انجمن بین‌المللی آتش‌نشانی در فیس بوک منتشر کرده بود. آن‌ها در این پیام از دونالد ترامپ انتقاد کرده و نوشته بودند که ارزش‌های حزب جمهوری خواه با ارزش‌های اعضای انجمن بین‌المللی آتش نشانی تفاوت دارد. این پیام انجمن بین المللی آتش نشانی در مدت کمتر از ۳ روز مورد حمایت بیش از ۱۵۰۰۰ نفر در فیس بوک قرار گرفت.

دونالد ترامپ از زمانی که انجمن بین المللی آتش نشانی حمایت خود را از جو بایدن اعلام کرده است، به انتقاد از این گروه می‌پردازد. رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در حساب توییتر خود تأکید کرد با وجود اینکه رئیس انجمن بین المللی آتش نشانی از جو بایدن حمایت کرده است، اعضای این انجمن حامی او (ترامپ) هستند.

نتایج نظرسنجی‌های اخیر حاکی از آن است در صورتیکه جو بایدن بتواند در انتخابات مقدماتی آمریکا پیروز شود، سرسخت‌ترین رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار