درخشش دانش آموزان ناحیه یک اهواز در مرحله نخبگان مسابقات قرآن، عترت و نماز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب ۱۹ مقام برتر مرحله نخبگان جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان توسط دانش آموزان ناحیه یک اهواز خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مرحله نخبگان جشنواره دانش آموزی قرآن، عترت و نماز استان خوزستان به میزبانی شهرستان رامهرمز، گفت: این جشنواره به مدت ۳ روز و در مقاطع متوسطه اول و دوم و در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان و انشاء نماز برگزار گردید.

درخشش دانش آموزان ناحیه یک اهواز در مرحله نخبگان مسابقات قرآن؛ عترت و نماز

وی با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه یک اهواز با شرکت در این مسابقات توانستند که ۱۹ رتبه برتر را از آن خود کنند، افزود: در بخش پسران ۴ مقام اول، ۴ مقام دوم و ۳ مقام سوم و در بخش دختران ۳ مقام اول و ۲ مقام دوم و ۳ مقام سوم کسب کردند.

موسوی اصل، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی - تخصصی قرآن و عترت توسط معاون پرورشی این ناحیه را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های صورت گرفته به منظور موفقیت دانش آموزان دانست و بیان داشت: احمد سواعدی پایه هشتم در رشته حفظ عمومی رتبه سوم، مهدی سواری در پایه نهم و در همین رشته مقام دوم را کسب کرد.

درخشش دانش آموزان ناحیه یک اهواز در مرحله نخبگان مسابقات قرآن؛ عترت و نماز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه امیرمحمد شهریاری در پایه دهم و در رشته تفسیر قرآن کریم مقام اول و حسین عباسی در پایه دوازدهم و در رشته اذان رتبه دوم را از آن خود کردند، تصریح کرد: ابوالفضل مرتضوی در پایه هشتم و در رشته صحیفه سجادیه رتبه سوم و علی شموسی در حفظ ۵ جزء متوسطه دوم مقام سوم و مهدی هلیجی در حفظ ۱۰ جزء متوسطه دوم رتبه دوم وعلی لطیفی در رشته حفظ ۲۰ جزء متوسطه دوم رتبه دو و آقای حسن براجعه در رشته حفظ کل متوسطه دوم رتبه اول را ازآن خود کردند.

وی با اشاره به رشته انشاء امام زمان (عج) اذعان داشت: محمد مهدی احمدی در پایه هفتم رتبه اول و یونس حمیدی پایه یازدهم نیز به مقام اول انشاء نماز دست پیدا کردند.

درخشش دانش آموزان ناحیه یک اهواز در مرحله نخبگان مسابقات قرآن؛ عترت و نماز

سید جاسم موسوی اصل با اشاره به اینکه در دانش آموزان دختر نخبه قرآنی ناحیه یک اهواز در این مسابقات با ۸ رتبه افتخار آفرینی کردند، بیان کرد: هاجر علوانی پور پایه هشتم در رشته حفظ عمومی قرآن کریم رتبه سوم و مریم السادات علوی نیا پایه دوازدهم و در رشته حفظ عمومی رتبه سوم، فاطمه میرشکار پایه یازدهم در رشته قرائت تحقیق رتبه دوم، و فاطمه بلاسم پایه نهم در رشته نهج البلاغه رتبه اول و زهرا ستاری نژاد پایه دوازدهم در رشته نهج البلاغه رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: در رشته انشاء امام زمان (عج) خانم فاطمه شموسی به رتبه سوم پایه هفتم و خانم مهشید فرهادی به رتبه دوم پایه هشتم و معصومه شیرمردی در رشته انشاء نماز رتبه اول پایه یازدهم را کسب کرد.

انتهای پیام/گ

پایان مسابقات قرآن با درخشش دانش آموزان اهوازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.