تقدیر از خادمان جشنواره قرآن و نماز

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری مراسم تقدیر از خادمان شانزدهمین جشنواره دانش آموزی قرآن، عترت و نماز خبر داد.

عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حرکت در راه و مسیر قرآن ارزشمند بوده و توفیقی است که خداوند متعال آن را به انسان‌های دوستدار و علاقمند به دین و اسلام عطا می‌کند.

وی افزود: تقویت و توسعه فضای معنوی و سالم برای رشد و پرورش دانش آموزان و هدایت آنان به زندگی قرآنی امری ارزنده و قابل تقدیر است.
عبدی پور عنوان کرد: خادمان قرآنی در راه خدمت به اخلاق و پرورش انسان‌های معرفتی و خداشناس و آگاه تلاش می‌کنند و اجر آنان در نزد خداوند محفوظ می‌ماند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: امیدواریم که توفیق خدمت رسانی به قرآن و ائمه اطهار و تربیت شایسته نسل آینده ساز و روشن ایران اسلامی را داشته باشیم و رضایت خلق خدا را در دنیا و آخرت کسب کنیم.

وی افزود: با هدف تشریح و تبیین دستورالعمل و بخشنامه اجرایی پانزدهمین جشنواره الگوی برتر تدریس، کارگاه توجیهی ویژه دبیران علاقمند برای شرکت در جشنواره برگزار شد.

عبدی پور بیان داشت: جشنواره در ۲ بخش برگزار می‌شود و در این کارگاه توجیهی ضمن بیان شرایط شرکت در بخش حضوری و غیر حضوری و ارائه فرم‌های داوری، فیلم‌هایی از منتخبین جشنواره الگوی برتر تدریسدر سال‌های گذشته برای حاضرین پخش شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: ۱۶ دبیر در رشته‌ها و دروس مختلف بسته به فراخوان پانزدهمین جشنواره الگوی برتر تدریس در این کارگاه توجیهی شرکت کردند و توانمند سازی، افزایش سطح علمی و عملی و آشنایی دبیران با فضا و شرایط برگزاری این جشنواره ملی برای حضور شایسته و کسب موفقیت در آن از اهداف برگزاری این کارگاه توجیهی است.

گفتنی است؛ کارگاه توجیهی جشنواره الگوی برتر تدریس با همت کارشناسی تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و مدیریت پژوهشسرای خوارزمی به مدرسی امین اله مظفری، رتبه دوم استان خوزستان در درس زبان انگلیسی برگزار شد.

انتهای پیام/م

برپایی مراسم تقدیر از خادمان قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.