حضور دانش آموزان در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآنی

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز در مرحله پایانی مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در آیین افتتاح مرحله منطقه‌ای مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز بیان داشت: امروز بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه به صورت جداگانه، مرحله پایانی مسابقات خود را آغاز می‌کنند و نفرات برتر به کارگاه‌های تخصصی دعوت خواهند شد تا برای حضور در مرحله قطبی آماده شوند.

حضور دانش آموزان در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآنی

وی افزود: در پایان کلاس‌های آموزشی از هر رشته ۱ دختر و یک دانش آموز پسر به مسابقات استانی اعزام می‌شوند که امیدواریم امسال بیش از سال گذشته، رتبه‌های استانی کسب کنیم.

نیک مقام عنوان کرد: امسال مرحله پایانی مسابقات دانش آموزی قرآنی به میزبانی رامهرمز برگزار خواهد شد.

حضور دانش آموزان در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآنی

حجت الاسلام و المسلمین صالح باغشیرین، امام جمعه موقت باغملک بیان داشت: قرآن و بسیج، دانش آموزان را به سعادت می‌رساند.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) که خود عامل به قرآن بود فرمودند؛ اگر نزول قرآن نبود راه رسیدن به معرفت خدا بسته بود و اساسا اگر انسان‌ها معرفت و شناخت حقیق از خدا دارند همه آن را در قرآن و معارف قرآنی می‌یابند و تنها معرفتی که می‌تواند انسان را به سعادت برساند معرفت قرآن است.

باغشیرین با اشاره به تاثیر قرآن در پرورش استعداد‌های انسان‌های برجسته و برشمردن اندیشمندان گذشته و معاصر تصریح کرد: کسانی که به جایی رسیدند در پرتو قرآن حرکت کردند و بزرگان علما و دانشمندان ابتدا در مکتب قرآن پرورش یافتند.

وی در پایان گفت: امروز بزرگان و علمای ما با مسجد و بسیج مرتبط هستند پس شایسته است که دانش آموزان را به سمت مسجد و آموزه‌های قرآی هدایت کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.