جلسه شورای قرآن، عترت و نماز برگزار شد

جلسه شورای قرآن، عترت و نماز با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان قرآنی بهبهان برگزار شد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین جلسه شورای قرآن، عترت و نماز با حضور ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان، کارشناسان قرآنی و دیگر اعضاء برگزار شد.

وی افزود: در آغاز جلسه گزارشی جامع از رشته های قرآنی، تعداد شرکت کنندگان دختر و پسر، برنامه ها و فعالیت های پیشنهادی در جهت برگزاری باشکوه جشنواره مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی 97 توسط کارشناسان حوزه قرآن و مدیر دارالقرآن امام علی(ع) شهرستان بهبهان بیان شد.

عبدی پور عنوان کرد: تربیت قرآنی دانش آموزان زمینه رشد علمی و آموزشی آنان را در پی خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان بر لزوم برنامه ریزی دقیق و منسجم برای ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان و تلاش برای کسب موفقیت در مسابقات قرآن، عترت و نماز تاکید کرد.

وی با اشاره به توانایی علمی و عملی دبیران، مربیان و دانش آموزان بهبهانی در حوزه قرآن از اعضا شورای قرآن، عترت و نماز خواست با تمام توان برای برگزاری شایسته و باشکوه جشنواره مسابقات قرآنی در سال 97  اقدام کنند.

عبدی پور حضور فعال مدیران مدارس شهرستان بهبهان برای تشویق و ترغیب دانش آموزان جهت شرکت در فعالیت های قرآنی و همکاری مطلوب با اعضا شورای قرآن، عترت و نماز در برگزاری مسابقات قرآنی را لازم دانست.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه شورای قرآن، عترت و نماز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.