برپایی جلسه هماهنگی شانزدهمین جشنواره دانش آموزی قرآن

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شانزدهمین جشنواره دانش آموزی قرآن، عترت و نماز مرحله منطقه‌ای با حضور اعضا ستادی و داوران قرآنی در بهبهان برگزار شد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین جلسه شورای قرآن، عترت و نماز با حضور، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ، کارشناسان، داوران قرآنی و دیگر اعضاء در دفتر این مدیریت برگزار شد.

وی افزود: در آغاز جلسه گزارش کامل و جامعی از اقدامات انجام شده یا در دست اقدام در خصوص برگزاری باشکوه جشنواره دانش آموزی مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله منطقه‌ای در سال تحصیلی ۹۷ توسط اعضاء ستاد برگزاری جشنواره بیان شد.

عبدی پور با تاکید بر حساسیت، بزرگی کار و نظارت کامل بر برنامه ها، لزوم هماهنگی و انسجام دقیق و شایسته اعضا ستادی را برای برگزاری باشکوه جشنواره مسابقات قرآنی یاد آور شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به اقدامات انجام شده و تقسیم بندی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در کمیته‌های مشخص، از اعضاء خواست با تمام توان و تلاش برای برگزاری مطلوب جشنواره و ایجاد فضای قرآنی و روحانی برای شور و اشتیاق در دانش آموزان بکوشند

وی همکاری مطلوب و فعال مدیران، معاونان، مربیان و دبیران مدارس شهرستان با ستاد شانزدهمین جشنواره دانش آموزی قرآن، عترت و نماز و دانش آموزان در اجرای معنوی و کامل جشنواره را لازم دانست.

در پایان جلسه شورای قرآن، عترت و نماز اعضا به تبادل نظر و بیان پیشنهادات در راستای اجرای مطلوب برنامه‌های جشنواره مسابقات قرآن، عترت و نماز پرداختند

گفتنی است؛ جشنواره دانش آموزی قرآن، عترت و نماز مرحله منطقه‌ای در ۱۰ رشته، پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه در تالار معلم شهرستان بهبهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.