حضور دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن کشور

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حضور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سهرابی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور‏ برگزار شد که دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این مسابقات با ۵۷ امتیاز رتبه پنجم را از آن خود کرد.

وی افزود: این رتبه با ۶ مقام اول، 3 مقام سوم، دو مقام دوم و 2 شایسته تقدیر به دست آمد و در بخش کارکنان محمد حیدری در رشته حفظ ۵ جزء رتبه اول، جمال شریفی در رشته حفظ ۲۰ جزء شایسته تقدیر، نصرالله بریچی در رشته دعاخوانی رتبه دوم و انغام جرفی در رشته تحقیق رتبه اول را به دست آوردند.

سهرابی بیان داشت: در رشته‌های آوایی بخش دانشجویان ناهید احسانی در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه سوم، آسیه اکملی در رشته دعاخوانی رتبه سوم و فاطمه خالدی در رشته حفظ ۲۰ جزء شایسته تقدیر شد.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: در بخش هنری هم مصطفی عزیزپور رتبه دوم رشته طراحی پوستر را به دست آورد و گروه دانشجویان دانشگاه هم رتبه اول رشته تئاتر صحنه را کسب کردند.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات قرآنی دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.