برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستان

بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار و برگزیدگان مرحله استانی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی یگانه‌زاده، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور این استان معرفی شدند و حمید چنانی، ناجی حیدری و سیدحسن موسوی داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

وی افزود: احمد بوعذار در رشته حفظ کل از مرکز اهواز، امیرعبدالله خسرجی در رشته حفظ بیست جزء از مرکز دزفول، مصطفی نعیماوی در رشته حفظ 5 جزء از مرکز شادگان، مهدی سیاحی در رشته قرائت تحقیق از مرکز هویزه، رعد آلبوغبیش در رشته ترتیل از مرکز شادگان، حاتم لطیفی در رشته اذان از مرکز اهواز، جاسم بحرانی‌پور در رشته مناجات و دعاخوانی از خرمشهر به عنوان نفرات اول مسابقات خوزستان از سوی داوران معرفی شدند.

یگانه‌زاده بیان داشت: بر اساس آیین‌نامه مسابقات اسامی نفرات اول به همراه فایل صوتی و تصویری اجرای آن ها در مرحله استانی برای داوری مجدد به تهران فرستاده می‌شود و ممکن است پس از بازبینی تعدادی از شرکت‌کنندگان از راهیابی به مرحله کشوری باز بمانند.

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خوزستان عنوان کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور مهرماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود و مجموع شرکت‌کنندگان این مرحله بیست نفر بودند که شرکت کننده در دو رشته حفظ ۱۰ و ۱۵ جزء نداشتیم.

انتهای پیام/م

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآنی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.