بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته ترتیل و صوت بین کانون ها‌ی مساجد و پایگاه‌های بسیج شهرستان باوی برگزار شد.

برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن در باوی

طاهر عامری، مسئول ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم کانون های مساجد و پایگاه های بسیج باوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی که همه ساله همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان و در مسجد امام حسین (ع)کوی ندافیه برگزار می شود را آشنایی و نزدیکی هرچه بیشتر جوانان این شهرستان با کلام وحی الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در بین آنان عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری چنین مسابقات قرآنی ببین نوجوانان و جوانان ما انگیزه ایجاد خواهد کرد و باعث می شود پیشرفت آنان در حوزه قرآنی بیشتر شود.

عامری ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت های شورای اسلامی کلانشهر اهواز ، معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، فرمانداری باوی ، شهردار و شورای اسلامی شهر ملاثانی ،بر لزوم ارتقاء کیفیت برگزاری مسابقات قرآن کریم در این شهرستان تاکید کرد.

به منظور انس و الفت هرچه بيشتر با كلام الهی ، بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته ترتیل و صوت بین کانون ها ی مساجد و پایگاه های بسیج شهرستان باوی با حضور فلسفی رئیس ، موسوی زاده عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز ، شهرداری و اعضاء شورای اسلامی شهر ملاثانی و جمعی از فعالان قرآنی این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان این مسابقات از 3 نفر از افراد برگزیده در بخش ترتیل و 3 نفر در بخش صوت با اهداء لوح تقدیر و جوایز از آنان تجلیل بعمل آمد و همچنین به قید قرعه به یکی از حاضرین در این مسابقه دوچرخه اهداء گردید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: قرآن ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.