جشن تکریم از 30 حافظ کل قرآن کریم موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه الوان به مناسبت فرا رسیدن هفته قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشن تکریم 30 حافظ کل قرآن کریم موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه الوان با حضور جمعی از علاقمندان قرآنی استان خوزستان برگزار گردید.

گفتنی است؛ در این محفل که همزمان با هفته قرآن و عترت و با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، گروه بین المللی میعاد، به اجرای سروده‌هایی در قالب تواشیح و ابتهال پرداختند.

همچنین در ادامه این جشن قرآنی و بعد از قرائت مجلسی کاظم آذرپیر، سید کریم موسوی معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و عدنان غزی فرماندار شهر علوان مباحثی پیرامون آثار و برکات حفظ قرآن کریم بیان کردند.

امیرعبدالله خسرجی،  مسئول شعبه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه الوان گفت: موسسه بیت الاحزان حدود 3 سال است که در این شهر شروع به فعالیت کرده و تاکنون قرآن آموزان زیادی در رده‌های سنی مختلف و در رشته های گوناگون قرآنی تربیت کرده است.

وی افزود: در کنار مهد و پیش دبستانی قرآنی که این مرکز دایر کرده، در این مدت بیش از 120 حافظ یک جز تا حافظ کل قرآن تربیت شده است. که در این برنامه از 30 تن از حفاظی که طی دو سال به این عنوان مفتخر شدند تجلیل شد.

خسرجی در ادامه به ظرفیت بالای قرآنی شهر الوان اشاره کرد و از مسئولین برای همکاری و کمک به ادامه فعالیت‌های این شعبه و گسترش آن به روستای این شهر دعوت کرد.

در این محفل قرآنی از آقایان قیصر سلیمانی نسب، کاظم عبدالله خسرجی، علی لطیفی، حسین لطیفی، سید فرحان علیوی نجاتی، عیسی عبدالخانی، عادل اصلیان پور، خالد عبدالخانی، سجاد عبدالخانی مطلق، حمید عبدالخانی، محمد عبدالخانی، امین هدایتی نژاد و از خانم‌ها زینب موسوی، کلثوم عبدالخانی، سکینه نجاتی موسوی، آسیه سلیمانی‌نسب، فریبا عبدالخانی، معصومه عبدالخانی، کلثوم لطیفی، کوثر لطیفی، مریم لطفی، زینب متقیان عبدالخانی، فاطمه عبدالخانی، سمیه عبدالخانی، زینب عبدالخانی، رباب موسوی و معصومه نعیمی عبدالخانی بعنوان حافظان کل قرآن کریم تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/م

تجلیل از 30 حافظ کل قرآن کریم در الوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.