معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از راهیابی ۷۰۰ دانش آموز خوزستانی به مرحله نخبگان پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز خبر داد.

  مهدی رفیعی دهکردی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  ۴۵۰۰ دانش آموز شرکت کننده در مرحله قطبی جشنواره قرآن، عترت و نماز  ۷۰۰ دانش آموز به مرحله نخبگان راه یافتند، اظهار کرد: مرحله نخبگان پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز خوزستان ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه ۹۷ به میزبانی شهرستان باغملک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به هفتمین جشنواره قرآن افزود: هفتمین دوره جشنواره قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خوزستان نیز ۶ اردیبهشت ماه ۹۷ به میزبانی ناحیه ۲ اهواز و با حضور ۲۰۰ نفر از فرهنگیان قرآنی برگزار خواهد شد.

رفیعی عنوان کرد: مهم ترین شاخصه کار قرآنی را ترویج و نشر آموزه های قرآنی در بین دانش آموزان است و بر اساس ارزیابی های انجام شده در سال تحصیلی جاری ۶ جشنواره قرآنی در سطح استان برگزار شد و بیش از ۷۰ درصد انتظارات ما از این جشنواره ها برآورده شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال گذشته دانش آموزان خوزستانی با شایستگی کامل موفق به کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره قرآن، عترت و نماز کشور شدند که این امر نشان از تاثیرگذاری فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش خوزستان داشته است.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره قرآنی در باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.