معرفی نفرات برتر مسابقات قرآنی بانوان

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: نفرات برتر بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستان در بخش بانوان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی یگانه‌زاده، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خوزستان بیان داشت: مرحله استانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاه پیام نور خوزستان در بخش بانوان  در 3 بخش دانشجویان، کارکنان و استادان برگزار شد که۳۰ نفر شرکت داشتند.

وی افزود: مینا چشم‌سبز در رشته حفظ کل از اهواز، سیده یاسمین پیرا در رشته حفظ بیست جزء از خرمشهر، امل عبیداوی در رشته حفظ ۱۰ جزء از شادگان، افسانه آذرمون در رشته حفظ ۵ جزء از باغملک، فاطمه عاشوری از شادگان و آمال کوتی از هویزه در رشته ترتیل، آمنه آلبوخنفر در رشته تحقیق از شادگان، ندا خالدی‌فر در رشته مناجات و دعاخوانی از شادگان، فاطمه قائدی در رشته ترتیل بخش استادان از رامشیر، برگزیدگان بودند.

یگانه زاده عنوان کرد: منظر نویدی، صدیقه لویمی و ایمان تمیمی داوران این دوره از مسابقات بودند. مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن مهرماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

  اسامی نفرات اول به همراه فایل صوتی و تصویری اجرای آن ها در مرحله استانی برای داوری مجدد به تهران فرستاده می‌شود و پس از آن نفرات برگزیده و راه‌ یافتگان به مرحله کشوری مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/م

برگزاری  مسابقات قرآن کریم در دانشگاه پیام نور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.