مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای ارایه خدمات درمانی مطلوبتر در استان ۷ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس لرستان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، هاشم بهاروند، مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای ارائه خدمات درمانی مطلوبتر در استان ۷ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس لرستان اضافه شد.

بهاروند بیان کرد: این هفت دستگاه آمبولانس مدل بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار بوده و با تجهیزات کامل از طرف معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت در اختیار دانشگاه قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: این خودرو‌ها با توجه به قابلیت‌های فنی بالایی که دارند، در پایگاه‌های اورژانس بین جاده‌ای و در مواقع ضروری و بحران برای مسیر‌های صعب العبور به کار گرفته خواهند شد.

مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی گفت: هر کدام از این خودرو‌ها علاوه بر تامین ارز اولیه خریداری شده، هزینه‌هایی شامل ترخیص و بیجک گمرکی، بارگیری و انتقال، بیمه شخص ثالث و بدنه، کمیسیون ماده دو اداره دارایی و شماره گذاری را شامل می‌شوند که تمامی مراحل انجام کار و پیگیری آن توسط حوزه پشتیبانی و رفاهی دانشگاه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ر

۷دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس لرستان اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار