پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلات مالی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس به زودی حل شود.

علی کریمی: هنوز چیزی تمام نشده و ۲ بازی دیگر باقی مانده است / بازیکنان ایرانی به مشکلات مالی عادت کرده‌اندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان گفت: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم نبض بازی دست پرسپولیس بود. بازیکنان الاهلی روی ضدحمله برنامه داشتند و موفق هم عمل کردند و نتیجه گرفتند.

کریمی ادامه داد: باید روی این مسئله به خصوص بعد از گلی که در نیمه اول خوردیم، بیشتر حواس‌مان را جمع می‌کردیم، با این حال آن‌ها روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه هجده قدم که موقعیت خوبی بود، دوباره گل زدند و در نهایت به برتری رسیدند.

او گفت: اگر بازی السد با پاختاکور مساوی می‌شد اختلاف امتیازات جدول به ضرر پرسپولیس پیش نمی‌رفت. هنوز ۲ بازی دیگر در مرحله گروهی داریم و چیزی برای پرسپولیس تمام نشده است. امیدوارم بچه‌ها در بازی‌های بعدی نتیجه را جبران کنند.

کریمی همچنین در مورد حواشی اخیر پیرامون باشگاه پرسپولیس و مطالبات مالی بازیکنان گفت: مشکلات همیشه بوده و هست. حداقل بازیکنان ایرانی به این مشکلات عادت کرده‌اند. امیدوارم مشکلات بازیکنان و کادرفنی به زودی حل شود.

بازیکن سابق پرسپولیس همچنین در مورد علاقه‌ هواداران غیر ایرانی به او گفت: همیشه در ایران هواداران به من لطف داشتند. این بار نیز همانند ایران من را مورد لطف خود قرار دادند.


بیشتر بخوانید:

طلسم هافبک پرسپولیس شکست/ نخسین شکست شاگردان برانکو در سال ۹۸

قاتل مقابل علی‌بیرو دبل کرد/ نخسیتن شکست پرسپولیس مقابل الاهلی

گاف عجیب پرسپولیسی‌ها برای دیدار مقابل الاهلی

الاهلی عربستان ۲ - پرسپولیس ایران یک/ ارتش سرخ فقط یک شجاع داشت/ شکست تلخ در روز بی‌دقتی مهاجمان


انتهای پیام/

اظهارات علی کریمی درباره پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار