تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

طلسم عالیشاه شکستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در امارات به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یوسف عنبر به پیروزی ۲ بر یک رسیدند.

نکته جالب توجه این دیدار، حضور امید عالیشاه در زمین بود. هافبک مازندرانی پرسپولیس که پس از دیدار با پیکان اظهار نظر عجیبی کرد و سبب شد تا هواداران و کادرفنی از او ناراحت شوند، توسط برانکو ایوانکوویچ با تنبیه انضباطی مواجه شد و مقابل سایپا، ذوب آهن و الاهلی بازی نکرد، اما پس از آشتی با برانکو و حضور در تمرینات به امارات رفت و مقابل الاهلی به زمین رفت.

او دقیقه ۷۰ جانشین احمد نوراللهی شد، اما نتوانست کمکی به تیمش کند و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ شکست خورد. عالیشاه پیش از تمرین انضباطی مقابل استقلال و پیکان هم بازی نکرده بود تا با حضور در زمین طلسم ۵ بار بازی نکردن را بشکند. او همچنین آقای پاس گل لیگ هم بود که هفته گذشته این عنوان را به محمد کریمی هافبک سپاهان واگذار کرد.

همچنین شکست مقابل الاهلی سبب شد تا نخستین باخت سرخپوشان در سال ۹۸ رقم بخورد. سرخپوشان در سال ۹۸ هیچ شکستی را تجربه نکرده بودند و آن‌ها استقلال، الاهلی، سایپا و پیکان را از پیش رو برداشتند و مقابل ذوب آهن به نتیجه تساوی رسیدند، اما امشب باوجود نمایش قابل قبول برابر سبز‌های جده شکست خوردند تا طلسم سال ۹۸ برای آن‌ها شکسته شود.

با این باخت شانس پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی کاهش یافت، اما شاگردان برانکو فرصت این را دارند که با کسب نتایج خوب در ۲ بازی بعدی به مرحله یک هشتم نهایی بروند.

پرسپولیس با این نتیجه با ۴ امتیاز در قعر جدول گروه D لیگ قهرمانان قرار دارد و الاهلی با یک بازی بیشتر صعود خوبی در جدول کرد.


بیشتر بخوانید:

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در امارات

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟


انتهای پیام/

عالیشاه سرانجام برای پرسپولیس بازی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار