محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس اگر امروز تمام توانشان را به خرج دهند پیروز از زمین خارج خواهند شد.

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی امروز پرسپولیس و الاهلی عربستان اظهار کرد: به اعتقاد من بازی سختی است اما فکر می کنم بچه ها اگر خود واقعی شان باشند بازی را می‌بریم. ضمن اینکه از حمایت طرفداران در دبی نیز برخورداریم.


پنجعلی ادامه داد: سه امتیاز بازی بسیار حساس است و معتقدم علی علیپور در این بازی مانند بازی رفت گلزنی خواهد کرد. در این بازی تفاضل گل چندان مهم نیست اما صد درصد پرسپولیس برنده این مصاف خواهد بود.


او در مورد احتمال کلین شیت بیرانوند در این بازی حساس بیان کرد: بیرانوند می تواند دومین کلین شیت خود را ثبت کند. او بهترین دروازه بان آسیا است.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با جانشین احتمالی محمدعلی یحیوی مربی دروازه بانان جنجالی این روزهای پرسپولیس که از سمتش برکنار شد گفت: چند گزینه مدنظر ما است تا درنهایت به باشگاه ارائه شود و همچنین مورد بررسی قرار بگیرند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حضور عالیشاه در ترکیب گفت: در مورد اینکه او می تواند در ترکیب حضور پیدا کند یا خیر کادر فنی تصمیم می گیرد. اگر شرایط بازی خوب باشد برانکو در بازی حضور پیدا می کند.


بیشتر بخوانید:

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در امارات

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟


انتهای پیام/

اظهارات پنجعلی پیش از دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار