مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: هیچ فوتبالیستی شرافت خود را نمی‌فروشد و تبانی نمی‌کند.

رضا علیاری مدافع تیم فوتبال سایپا که از سوی برخی افراد در فضای مجازی متهم به کم کاری در بازی مقابل پرسپولیس شد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: تیم ما هشت بازی نباخته بود. نیمه اول و پس از گلزنی ما کل بازی دست پرسپولیس بود. در نیمه دوم هم ۲ اشتباه انجام کردیم که من روی گل سوم مقصر بودم چرا که توپ را بد دفع کردم. متاسفانه بازی را باختیم.

همین که سایپا سقوط نمی‌کند یعنی کار بزرگی انجام می‌دهیم

او درباره اینکه آیا فکر می‌کند سایپا در پایان فصل بتواند رتبه ششم را کسب کند یا خیر، گفت: مدیرعامل قبلی باشگاه سایپا ابتدای فصل می‌گفت این تیم کسب سهمیه آسیا بسته شده است. در حالی که سایپا پس از تیم‌های سپیدرود، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان از لحاظ مالی تیم سیزدهم یا چهاردهم لیگ است و خودم تاکنون حدود ۴۰ درصد مبلغ قراردادم را گرفته ام. همین که تیم سایپا به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کند کار بزرگی انجام می‌دهد و تا اینجا هم با همت بازیکنان و کادرفنی در رده هفتم لیگ هستیم که با توجه به مشکلاتمان خیلی هم عملکرد خوبی است.

گل دوم پرسپولیس به شکلی بود که ۳ بازیکن جلوی من بودند و توپ را ندیدم

در صحنه گل دوم پرسپولیس علی دشتی، ساموئل و حامد فلاح زاده بین من و توپ بودند و حتی آن‌ها هم دید کافی روی توپ نداشتند.  توپ با برخورد به حامد فلاح زاده (دروازه بان سایپا) و سارفو تغییر مسیر داد و زمانی که وارد دروازه شد آن را دیدم. آن هواداران استقلال که به دلیل این گل به من فحاشی می‌کنند به خودشان و خانواده شان فحش می‌دهند.

آدمی نیستم که اهل کم کاری باشم، اما هر مدافعی اشتباه می‌کند

او گفت: آدمی نیستم که بخواهند چنین کم کاری‌هایی را به من بچسبانند. خودم هم گفتم روی گل سوم پرسپولیس مقصر بودم چرا که دفع بدی کردم و با وجود اینکه علی علیپور با سر توپ زدن آن را به مهدی ترابی پاس داد، باز هم به توپ رسیدم، اما دیگر نتوانستم کاری انجام بدهم. پس از من هم ۳ بازیکن دیگر سایپا جا ماندند، اما خودم را مقصر به ثمر رسیدن آن گل می‌دانم و نباید اشتباه می‌کردم. به هر حال در فوتبال تمام مدافعان و بازیکنان اشتباه می‌کنند.

استقلال اگر توان داشت خودش در جدول به پرسپولیس می‌رسید

علیاری تصریح کرد: فحش‌های ناموسی که برخی هواداران استقلال پس از بازی تیم ما با پرسپولیس به من دادند لیاقت خودشان و خانواده شان است. در ضمن اگر استقلال توان داشت می‌توانست خودش را در جدول به پرسپولیس برساند. این موضوع چه ارتباطی به تیم سایپا دارد و چرا کاسه کوزه‌های عقب افتادن تیمشان از پرسپولیس را سر ما می‌شکنند. قبول دارم روی گل سوم پرسپولیس اشتباه کردم و تنها از بازیکنان و کادرفنی تیممان معذرت خواهی می‌کنم نه هیچکس دیگری.

تماشاگرانی که به من فحاشی می‌کنند بروند شبکه پویا را ببیند

او گفت: یک عده به من گفتند به دلیل اشتباهاتت در بازی با پرسپولیس از هواداران استقلال عذرخواهی کن، اما فقط از بازیکنان خودمان عذرخواهی می‌کنم چرا که با اشتباه من بازی را باختیم. آن افرادی که اینگونه به من فحاشی کردند هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمند و بهتر است به جای دیدن فوتبال خانه شان بنشینند و در شبکه پویا کارتن ببینند.

پولی که بابت تبانی بدست بیاید خوردن ندارد

پولی که از راه شرط بندی و تبانی به دست بیاید خوردن ندارد و حرام است. ما شرافت فوتبالی داریم و اگر می‌خواستیم چنین کاری انجام بدهیم با توجه به مشکلات باشگاه سایپا می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم.

فروزان یا هر بازیکنی نان بازی اش را می‌خورد

بازیکن سایپا خاطرنشان کرد: ببینید پس از بازی سپیدرود و تراکتورسازی چه داستانی برای محسن فروزان درست کردند. هر شخصی فوتبال بازی کرده باشد می‌داند بازیکنان فوتبال به همین راحتی شرافت خود را نمی‌فروشند و نان بازویشان را می‌خورند. بازهم تاکید می‌کنم در صحنه گل دوم پرسپولیس توپ را ندیدم و اگر توپ را دیده بودم خیلی راحت آن را تکل می‌کردم. هیچ موقع فوتبالیست شرافت خود را نمی‌فروشد. برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشیده ایم و هر شخصی از بعد بازی به پرسپولیس به من فحش داده این اهانت‌ها لایق خانواده اش است.

همه دنیا علی دایی را می‌شناسند که اهل تبانی نیست

او گفت: علی دایی پس از بازی ناراحت بود و به من گفت از تو توقع نداشتم روی صحنه گل سوم پرسپولیس توپ را به آن شکل دفع کنی، اما به تیم علی دایی چنین وصله‌هایی نمی‌چسبد. همه دنیا دایی را می‌شناسند و می‌دانند او اهل تبانی نیست. اگر می‌خواستیم تبانی کنیم پس از گلزنی مان خوشحالی نمی‌کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
بختیاری
۱۰:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
آقای علیاری همه مردم هم شما را می شناسند هم علی دایی را میشه در خصوص پرداخت مطالبات دایی در قبل از این بازی حساس را تشریح بفرمایید واقعا باید گفت متاسفم برای این فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
بعضی دوستان بهتره به جای فوتبال برای ذهن بیمار خودشون متاسف باشند همه دایی رو میشناسند 300 میلیون برای دایی پول خورد هم نیست که بخواد خودشو واسش خراب کنه
آخرین اخبار