مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در قالب طرح نوروزی ۱۰ هزار و ۹۲۶ تُن انواع کالای اساسی در مناطق مختلف این استان توزیع شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهریار حنیفی گفت: جهاد کشاورزی در قالب مصوبات ستاد تنظیم بازار استان توزیع کالا‌های اساسی را از ۲۰ اسفند سال گذشته آغاز کرده و توزیع برخی از اقلام هنوز هم ادامه دارد.

وی افزود: ۹ هزار و ۳۳۶ هزار تُن از ۱۰ هزار و ۹۲۶ تن کالای توزیعی شامل مواد غذایی و یک هزار و ۵۹۰ تن نیز میوه (سیب و پرتقال) بوده است.

حنیفی اضافه کرد: در این مدت پنج هزار و ۱۲۸ تن برنج، ۲ هزار و ۷۵ تن شکر، یک هزار و ۹۹ تن گوشت منجمد سفید (مرغ) و ۸۵۲ تن گوشت منجمد قرمز (گوسفند و گوساله) و ۱۸۲ تن گوشت قرمز سرد توزیع شده است.

وی یادآور شد: ستاد تنظیم بازار کردستان سعی کرد به منظور دسترسی اقشار نیازمند حدود ۵۰ درصد از این میزان اقلام اساسی را در حاشیه شهر‌ها و نقاط روستایی توزیع کند تا با نظارت‌های اعضای ستاد تنظیم بازار بدست افراد نیازمند برسد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توزیع یک هزار و ۵۹۰ تُن میوه به نرخ دولتی در استان شامل ۹۴۰ تُن پرتقال و ۶۵۰ تُن سیب بود.

حنیفی تاکید کرد: این سازمان زمستان سال گذشته در سه سردخانه شهر‌های سقز، سنندج و مریوان یک هزار و ۷۰۰ تُن سیب و پرتقال ذخیره سازی کرده بود که از ۲۵ اسفند به منظور تنظیم بازار میوه شب عید در قالب ۹۶ غرفه در سطح استان توزیع آن را آغاز کرد.

انتهای پیام/م

توزیع کالاهای اساسی در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.