منزوی گفت:در سال جاری توزیع میوه شب عید به صورت اینترنتی در استان قم صورت گرفت که این کار تنها در دو استان کشور انجام شد.

توزیع میوه شب عید در قم اینترنتی صورت گرفت/توزیع ۹۵۰ تن میوه شب عید در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید مجتبی منزوی مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم با اشاره به توزیع میوه شب عید در استان قم گفت: سهمیه استان ۳۵۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال بود که قیمت این میوه‌ها در روز‌های پایانی سال با رصد قیمت بازار تعیین شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم افزود: با وجود اینکه کشور در زمینه تولید سیب در سال ۹۷ کمبود داشت، هیچ مشکلی در زمینه توزیع این میوه در استان به وجود نیامد.

وی ادامه داد: توزیع میوه شب عید در استان قم از روز ۲۶ اسفندماه شروع شد و این توزیع تا ۱۶ فروردین ادامه داشت، هدف طرح که تنظیم قیمت بود، در زمینه میوه‌های سیب و پرتقال محقق شد.

وی افزود: در سال جاری توزیع میوه شب عید به صورت اینترنتی در استان قم صورت گرفت که این کار تنها در دو استان کشور انجام شد.

منزوی نحوه دادن غرفه‌های فروش میوه شب عید را براساس قرعه کشی دانست و عنوان کرد: غرفه داران در زمینه برخورد با مردم توجیه شدند و نظارت بر توزیع میوه از محل سردخانه تا زمان تحویل میوه به مردم صورت گرفت.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم یادآورشد: جلساتی برای بررسی آسیب شناسی توزیع میوه شب عید در استان در سال جاری برگزار شد.

اظهار مدیر سازمان تعاون روستایی استان در حالی مطرح می‌شود که میوه‌های توزیع شده در طرح تنظیم بازار از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود و این مسئله اعتراض شهروندان قمی را به دنبال داشت.

همین مسئله اعتراض و انتقاد استاندار قم از کیفیت پایین میوه‌های توزیع شده را به دنبال داشت.

انتهای پیام/ح

۹۵۰ تن میوه شب عید در قم توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار