آیپد مینی ۲۰۱۹ از آزمایش مقاومت بدنه جان سالم به در برد! +فیلم

تبلت بعدی اپل با نام آیپد مینی ۲۰۱۹ تست مقاومت بدنه را با موفقیت پشت سر گذاشت.

تست مقاومت آیپد مینی 2019 با موفقیت انجام شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل در تست مقاومت دوام نیاورد و خراب شد بسیاری از کارشناسان به موفقیت آیپد مینی ۲۰۱۹ در آزمایش مشابه امیدی نداشتند. اما مثل این که در این آزمایش همه چیز جور دیگری پیش رفته است؛ این آیپد توانست از تست مقاومت سرافزار بیرون بیاید. بر اساس شواهد آیپد مینی جدید حتی اگر خم هم بشود باز هم قابل استفاده خواهد بود.

همانطور که در ویدئو انتهای این خبر مشاهده می‌کنید، به طور کلی آزمایش مقاومت بدنه آیپد مینی ۲۰۱۹ مانند بقیه دستگاه‌ها پیش رفته است. در ابتدا روی صفحه نمایش این آیپد با استفاده از کاتر خش‌های درجه ۶ ایجاد می‌شود که در کارکرد آن اختلالی ایجاد نمی‌کند. پس از آن این خش‌ها بر روی بدنه آلومینیومی دستگاه ایجاد می‌شود که باعث از بین رفتن رنگ‌های به کار رفته روی آن می‌شود. حتی کسی که در حال انجام این آزمایش است با استفاده از کاتر روی بدنه این دستگاه نقاشی می‌کشد!

تست مقاومت آیپد مینی ۲۰۱۹ با موفقیت انجام شد +فیلم

پس از آن که یک فندک جلوی صفحه نمایش گرفته می‌شود تا میزان مقاومت اسکرین به حرارت آزمایش شود، به دلیل استفاده از نمایشگر LCD به جای OLED در این دستگاه، تنها خرابی‌های موقتی روی آن ایجاد می‌شود و پس از چند ثانیه صفحه نمایش آیپد مینی ۲۰۱۹ به حالت پیشین خود باز می‌گردد.

از طرف دیگر هنگامی که این آیپد در تست فشار مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در حال خم شدن توسط فشار دست فرد است، ماجرا جالب‌تر می‌شود. آیپد پرو ۱۱ - iPad Pro 11، به شکل بدی خم می‌شود؛ اما تفاوت اصلی جایی دیده می‌شود که بر خلاف تبلت قبلی که قاب و صفحه نمایش آن پس از خمیدگی می‌شکستند، آیپد مینی ۲۰۱۹ به طور کامل قابل استفاده است. در  ادامه ویدئوی تست مقاومت این دستگاه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: آیفون‌های ۲۰۱۹ با شارژر معکوس ارائه می‌شوند


انتهای پیام/

تست مقاومت آیپد مینی ۲۰۱۹ با موفقیت انجام شد +فیلم

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.