مشخصات گوشی هوشمند Redmi Pro 2 لو رفت +تصاویر

آخرین اخبار از شرکت ردمی حاکی از این است که Redmi Pro 2 قرار است با پردازنده Snapdragon 855 و دوربین پاپ آپ تولید شود.

مشخصات Redmi Pro 2 لو رفت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ردمی مدت زیادی تحت لیسانس شرکت شیائومی فعالیت می‌کرد و مدت زیادی مدل‌های این گوشی با برند شیائومی روانه بازار می‌شد، اما حالا که یک برند مستقل در کشور چین به حساب می‌آید، هدف دارد تا پرچمداران خود را هم روانه بازار جهانی کند و شنیده می‌شود که قصد دارد یک گوشی با پردازنده Snapdragon 855 معرفی کند. به نظر می‌رسد گوشی جدید این شرکت یعنی Redmi Pro 2 همان پرچمداری باشد که مدت زیادی صحبت از آن بوده است. به تازگی، رندر جدیدی هم در Weibo به اشتراک گذاشته شده است که ظاهر این گوشی را برای همه به نمایش گذاشته است.

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ است و بدین صورت می‌توان گفت نمایشگر این گوشی نه بریدگی و نه حفره دارد. در همین رابطه به تازگی دستگاهی با همین مشخصات در دستان مدیرعامل شرکت شیائومی، لی جون دیده شده است. اخبار لو رفته از Redmi Pro 2 حاکی از این بودند که این گوشی هوشمند قرار است با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تولید و روانه بازار شود. پیش از این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی روی Redmi Note 7 به کار گرفته شده بود. به هر حال، رندر این گوشی یک دوربین سه‌گانه را نشان می‌دهد که به احتمال زیاد شاهد اولین گوشی مجهز به سه دوربین از ردمی خواهیم بود.

مشخصات Redmi Pro 2 لو رفت +تصاویر

مشخصات Redmi Pro 2 لو رفت +تصاویر

بر اساس نوشته‌هایی که در تصویر دیده می‌شود، Redmi Pro 2 دارای یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود؛ این فناوری برای اولین بار است که روی یک گوشی شرکت ردمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شایعات منتشر شده خبر از این می‌دهند که یک گوشی قرار است با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تولید شود و احتمال دارد که گوشی مذکور Redmi X یا Redmi Note 7 باشد، اما تا به حال هیچ یک از این اخبار تأیید نشده است.


بیشتر بخوانید: دوربین Q2 لایکا با سنسور ۴۷ مگاپیکسلی معرفی شد +تصاویر


انتهای پیام/

گوشی Redmi Pro 2 در دستان مدیرعامل شیائومی دیده شد +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار