مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ پرو پیش از رونمایی فاش شد +تصاویر

خبرگزاری TENAA مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ پرو - Xiaomi Redmi Note 7 Pro را پیش از رونمایی رسمی آن فاش کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز تصاویری در خبرگزاری TENAA از گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ پرو - Xiaomi Redmi Note 7 Pro پیش از رونمایی رسمی آن منتشر شد که این اتفاق پیش از فاش شدن رندر‌های رسمی این دستگاه است. امروز نیز مشخصات جدیدی از همان منبع درباره این گوشی منتشر شده است.

خبرگزاری TENAA مشخصات سخت‌افزاری کامل شامل وزن و ابعاد را در سایت خود ذکر کرده است. شیائومی ردمی نوت ۷ پرو دارای اندازه ۱۵۹.۲*۷۵.۱*۸.۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است. این لیست همچنان وجود سه دوربین را تائید می‌کند. در این گوشی همان طور که می‌دانیم یک دوربین دوگانه عمودی در پشت و یک دوربین سلفی در جلو قرار دارد. همچنین در این لیست ذکر شده است که یک پردازنده با سرعت 2.0GHz در این گوشی استفاده شده است. شایعات قبلی نشان می‌دهند که این پردازنده Snapdragon 660 کوالکام است. در ادامه تصاویر مشخصات فاش شده را مشاهده می‌کنید:

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ پرو پیش از رونمایی فاش شد +تصاویر

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ پرو پیش از رونمایی فاش شد +تصاویر

این گوشی با سه نوع حافظه 3GB + 32GB، 4GB + 64GB و 6GB + 128GB عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل) و نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹ است. در جلوی صفحه نمایش نیز یک ناچ قطره‌ای وجود دارد که میزبان دوربین سلفی است.

دوربین اصلی این گوشی دوگانه است و از دو سنسور ۴۸ و ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. علاوه بر این در گوشی جدید ردمی یک حسگر اثرانگشت در پشت و اسلات میکرو اس دی وجود دارد. همچنین سیستم عامل آن اندروید ۹ پای است. شیائومی ردمی نوت ۷ در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و طوسی عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ پرو پیش از رونمایی فاش شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: شباهت گوشی تاشوی اوپو به هوآوی Mate X +تصاویر


انتهای پیام/

مشخصات و تصاویر گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ پرو - Xiaomi Redmi Note 7 Pro 

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گودرزی
۱۱:۲۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
بنده شیایومی دارم . نسبت به قیمتش خیلی گوشی خوبی هست
آخرین اخبار