۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اسفند)

جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته نشان می‌دهد که هنوز گلکسی M20 پرطرفدارترین‌ تلفن هوشمند است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اسفند)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم را می‌توان آرامش قبل طوفانی دانست که در ده روز آینده شاهد آن خواهیم بود. در جایگاه اول و دوم همان گوشی‌هایی قرار دارند که هفته پیش نیز حضور داشتند. گلکسی M20 اول و پس از آن شیائومی ردمی نوت ۷ - Xiaomi Redmi Note 7 دوم است اما در جایگاه سوم یک نام کاملاً جدید به چشم می‌خورد.

نکته تعجب‌آور درباره این عضو جدید لیست پرطرفدارترین‌های هفته این است که این گوشی همان سامسونگ گلکسی تب S5e است که به تازگی رونمایی شده است. سالیان زیادی از آخرین باری که یکی از این تبلت‌ها در لیست ما حضور داشتند، گذشته است.

حضور این تبلت در لیست باعث شد که گوشی گلکسی A7  به مقام چهارم تنزل پیدا کند، در حالی که برادر ارزان‌قیمت‌تر این گوشی که در صدر جدول حضور دارد یعنی گلکسی M10، چهار پله بالاتر آمده و حالا در جایگاه پنجم قرار دارد.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو - Xiaomi Redmi Note 6 Pro پس از آن که تقریباً نزدیک بود هفته گذشته جایگاه خود را در بین پرطرفدارترین گوشی‌ها از دست دهد، این هفته در جایگاه ششم قرار گرفته است. پس از آن نیز گوشی گلکسی S8 مقام هفتم را به خود اختصاص داده است.

در جایگاه هشتم و نهم نیز دو گوشی از خانواده هوآوی Y قرار دارد. این هفته هوآوی Y9 مقام هشتم و هوآوی Y6 پرو مقام نهم را به خودش اختصاص داد. در جایگاه دهم نیز گران‌قیمت‌ترین عضو خانواده گلکسی S10 یعنی گوشی گلکسی +S10 قرار دارد. ما مطمئن هستیم کره‌ای‌ها منتظر این هستند که این گوشی تا پایان هفته ششم به صدر این لیست ۱۰ تایی برسد و این مسئله آن‌ها را بسیار خوشحال خواهد کرد.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اسفند)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اسفند)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اسفند)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اسفند)


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۳ بهمن)


انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار