برچسب‌های اختصاصی به شبکه اجتماعی توییتر اضافه می‌شود

توییتر در حال آزمایش برچسب‌های اختصاصی جدیدی است که در توییت‌های متنی از آن استفاده شود.

بزودی قابلیت‌های جدیدی به توییتر افزوده می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به‌تازگی توییتر به صورت آزمایشی از برچسب‌های اختصاصی خود برای کاربرانش رونمایی کرده است. این برچسب‌ها امکان دسترسی بهتر به مطالب و دنبال کردن موضوع مورد علاقه را به کاربران می‌دهد. با وجود اینکه این امکان جدید ممکن است هیچوقت از مرحله آزمایشی فراتر نرود اما کلیت این موضوع نشان از هدف توییتر برای ساخت امکانات اختصاصی دارد.

این سیستم جدید توییتر که با برچسب Original tweeter شناخته می‌شود ابتدا با هدف از بین بردن اسپم‌ها و توییت‌های مزاحم راه اندازی شد. حال اما امکان دنبال کردن یک موضوع یا بحث مشخص بدون لایک یا ریپلای کردن آن به کاربران داده شده است. با وجود اینکه این امکان موجب کاهش اسپم‌های و دیدن توییت‌های ناخواسته می‎شود اما از دیدگاه برخی کاربران این امکان غیر ضروری قلمداد می‎شود.

تجربه ثابت کرده که در موارد اینچنین، چه کاربران علاقمند باشند و چه نباشند، توییتر هدف خود را طبق برنامه دنبال می‌کند و تغییرات جدید به سرعت اعمال می‌شوند. همچنین در ادامه این شرکت در حال آزمایش ریپلای‌ها و کامنت‌های با فونت رنگی نیز است که ممکن است به زودی همگانی شود. به هر حال باید دید که در صورت تایید شدن این موارد، تغییرات نهایی به چه صورت خواهند بود.

توئیتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد و در جولای ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت که ۳۴۰ میلیون توئیت در روز می‌فرستند و بیش از ۱.۶ میلیارد جستجو در آن انجام می‌شود.

توئیتر با شعار "چه کار می‌کنید؟" یا "What are you doing" پا به میدان وب گذاشت اما در نوامبر سال ۲۰۰۹ میلادی این شعار به "چه چیزی در حال رخ دادن است؟" یا "What's happening" تغییر کرد. یکی از ویژگی‌های توئیتر محدود بودن به تایپ تنها ۲۸۰ کاراکتر است. این دو شناسه به قدری نو بود که به سرعت در بین کاربران اینترنت به محبوبیّت رسید. در توئیتر افزون برفرستادن نوشتار می‌توان فیلم، عکس، و صدا نیز فرستاد.


بیشتر بخوانید: خیابان‌های اروپا زیر چرخ‌ خودروهای الکترکی هوندا +تصاویر


انتهای پیام/

امکانات جدید توییتر که به زودی عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، توییتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار