شورولت در حال بررسی مشکلات تولید کوروت جدید

نسل هشتم شورولت کوروت کماکان با مشکلات تولید دست و پنجه نرم می‌کند.

شورولت در حال بررسی مشکلات تولید کوروت جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که تصاویر جاسوسی نسل هشتم شورولت کوروت به عنوان یکی از پرچمداران خودرو‌های اسپرت آمریکایی در مناطق مختلف به‌ ویژه در پیست نوربرگرینگ منتشر شده است. کوروت که از اولین نسل خود در سال ۱۹۵۳ رونمایی کرد، به عنوان یک خودروی اسپرت موتورجلو شناخته می‌شود. مهم‌ترین علت داغ بودن اخبار مربوط به نسل جدید کوروت این است که این خودروی اصیل برای اولین بار به جای موتور جلو به یک سوپر اسپرت موتور عقب (میانی) تبدیل می‌شود.

گفته می‌شود کوروت C8 جدید در سه ورژن پایه، لوکس و اسپرت ارائه می‌شود. پیشرانه مورد استفاده در نسخه پایه یک نمونه بهبودیافته هشت سیلندر LT1 خواهد بود که توانایی تولید ۵۲۰ اسب‌بخار را داراست. اما نسخه لوکس که با همکاری کادیلاک ساخته می‌شود، به احتمال قوی از یک موتور ۴.۲ لیتری هشت سیلندر دو توربو استفاده می‌کند و با بهره‌گیری از شیشه‌های دو‌لایه عایق، چرخ‌های مخصوص و امکانات لوکس مناسب برای سفر‌های طولانی خواهد بود.

اما پیشرانه در نظر گرفته شده برای نسخه اسپرت یک نمونه ۵.۵ لیتری دو توربوی هشت سیلندر است که توانایی تولید ۸۰۰ اسب‌بخار توان خروجی را دارد. همچنین گفته می‌شود نیرومند‌ترین نسخه کوروت C8 به سیستم چهار‌چرخ متحرک و پیشرانه کمکی برقی نیز مجهز است که توان خروجی آن به ۱۰۰۰ اسب‌بخار می‌رسد. به نقل از منابع آگاه، پسوند اسم کوروت جدید «مانتا رِی» است که به معنی نوعی سفره‌ماهی برقی در نظر گرفته شده است. نام نسل قبلی کوروت C7 نیز «استینگ رِی» به معنی ماهی پهن برقی است.

با این وجود به دلیل مشکلات فنی موجود در مراحل آزمایش این خودرو، تولید و معرفی آن برای چند ماه به تعویق افتاده است. مشکلاتی همچون عدم کنترل درست توان خروجی موتور و آسیب به برخی بخش‌های آن در فشار زیاد، اختلاف طراحان برای طراحی داخلی و همچنین مشکلات برقی بر سر راه این سوپر اسپرت آمریکایی محبوب قرار دارد.


بیشتر بخوانید: تجربه ۵ روز رانندگی با شورولت کوروت C7 +تصاویر


انتهای پیام/

شورولت کوروت C8 در حال گذراندن مراحل آزمایشی

برچسب ها: فناوری ، کوروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار