اخیرا اطلاعاتی از کوروت C8 منتشر شده که نشان می‌دهد این خودرو در تابستان سال آینده و با قیمتی بسیار مناسب در یک رویداد مستقل معرفی می‌شود.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هشتمین نسل شورلت کوروت با نام Corvette C8 سال آینده معرفی می‌شود و به راحتی می‌توان حدس زد که یکی از مهم‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۱۹ همین کوروت C8 خواهد بود. به همین جهت باید هر روز منتظر انتشار خبری جدید یا شایعه‌ای در مورد مشخصات کوروت C8 باشیم.

در تازه‌ترین خبری که از این مدل منتشر شده اطلاعات جدیدی در مورد تاریخ عرضه کروت C8 با موتور میان‌رده به چشم می‌خورد. در این گزارش‌ها آمده است که به دلیل وجود مشکلی در موتور (موتور این مدل در شایعات "الکتریکی ۴۸ ولت" بیان شده) این مدل، تاریخ معرفی آن ممکن است ۶ ماه به تاخیر بیفتد. در این صورت حضور C8 در نمایشگاه خودرو دیترویت (زمان برگزری ژانویه ۲۰۱۹) منتفی است و نمایشگاه خودرو نیویورک (برگزاری در آوریل) هم متعاقبا بعید به نظر می‌رسد. اما جنرال موتورز چه زمانی می‌خواهد از نسل جدید کوروت پرده برداری کند؟

نشریه GM Authority از طرف منابعی نزدیک به موضوع اعلام کرده که این اتفاق در تابستان ۲۰۱۹ رخ می‌دهد. این نشریه بیان کرده که انقلابی‌ترین کوروت تاریخ در تابستان آینده معرفی می‌شود، حتی اگر شرایط خوب پیش رود شاید قبل از تابستان، در ماه می (دومین ماه بهار) این خودرو معارفه شود. علاوه‌ بر‌ این پرده‌برداری از کوروت ۲۰۲۰ در نمایشگاه‌های بزرگ خودرو سال آینده رخ نمی‌دهد و طی یک رویداد مستقل معرفی می‌شود. اگر این گزارش صحت داشته باشد می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این مدل باشد، زیرا کوروت جدید به عنوان مدل ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

Bob Lutz معاون رئیس سابق جنرال موتورز در مورد قیمت نسل جدید کوروت اعلام کرده بود که "هدف ما این است که نسل جدید کوروت با نام C8 را با کمی افزایش قیمت نسبت به C7 به فروش برسانیم." او همچنین گفته بود "C8 چیزی حدود ۵۰۰۰ دلار بیشتر از C7 هزینه در بر خواهد داشت. "

این بدان معناست که این مدل با قیمت حدود ۷۰۰۰۰ دلار آغاز می‌شود، در صورتی که قبلا طبق شایعات رقمی همچون ۱۶۹۹۰۰ دلار را برای C8 اعلام کرده بودند. البته ما از سطح آگاهی Bob Lutz در مورد C8 اطلاعی نداریم، اما به نظر می‌رسد او بیشتر از خبرنگاران و مطبوعات مختلف به جزئیات قیمت C8 واقف است. او همچنین بیان کرده بود که "شورلت کاملا به محدوده قیمت C8 آگاه است و مانند همیشه تلاش می‌کند تا ارزش‌گذاری منصفانه بر روی محصولات خود داشته باشد. " او همچنین اعلام کرده بود که "خودرویی مانند C8 با بهترین قیمت بر روی کره زمین عرضه می‌شود. "

فناوری

فناوری


بیشتر بخوانید: شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل به دنبال معرفی فناوری 5G طی دو ماه آینده


انتهای پیام/

نسل جدید کوروت

برچسب ها: اتومبیل ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار