اطلاعات عرضه هوآوی پی اسمارت به صورت رسمی اعلام شد +تصاویر

هوآوی به طور رسمی، زمان عرضه و قیمت خرید محصول جدید خود، Huwaei P Smart را اعلام کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیش‌فروش غیررسمی محصول جدید هوآوی از اوایل این ماه، اکنون اطلاعات عرضه Huawei P Smart به صورت رسمی اعلام شده است. این تلفن همراه مدتی پیش توسط شرکت سازنده آن، هواوی، معرفی شده بود.

مشخصات این محصول تغییری نکرده اما ما آن‌ها را بار دیگر بررسی می‌کنیم. گوشی P Smart دارای یک صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل است. این صفحه نمایش دارای حالت «راحتی چشم» (Eye comfort) یا «فیلتر نور آبی» (Blue Light Filter) برای استفاده در شرایط نامناسب نور است. با استفاده از این حالت‌ها چشمان شما در شرایط نوری متفاوت، تحت فشار کمتری قرار می‌گیرد.

در این تلفن هوشمند یک چیپست Hisilicon Kirin 710 با رم ۳ گیگابایتی همراهی می‌شود. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایتی و قابل ارتقاء است. در ضمن باتری این تلفن هوشمند ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به حسگر اثرانگشت در پشت گوشی،  شتاب‌سنج، سنسور مجاورت و قطب‌نما اشاره کرد.

.

برای عکسبرداری و فیلمبرداری، Huawei P Smart دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در عقب و یک دروبین ۸ مگاپیسکلی برای ثبت تصاویر سلفی، در جلو است.

هوآوی، ۲ ژانویه عرضه گوشی Huawei P Smart را در مارکت‌های منتخب اروپایی آغاز می‌کند. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده، ۲۵۰ یورو است. این قیمت در انگلیس ۱۴۹ پوند است و عرضه آن از تاریخ  ۱۱ ژانویه آغاز خواهد شد.

.هنوز قیمت عرضه این تلفن هوشمند در بقیه کشورهای دنیا مشخص نشده است. هوآوی مدتی است که به دلیل طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت، متنوع و قدرتمند از رقیبان خود سبقت گرفته و این محصول یکی از نمونه‌های توانایی این شرکت در طراحی گوشی‌های با کیفیت است.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

زمان عرضه Huawei P Smart

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار