تغییر ظاهری فید اینستاگرام، واکنش کاربران این شبکه اجتماعی را به دنبال داشت

شب گذشته، صفحه اصلی فید اینستاگرام از حالت عمودی به افقی تغییر کرد که این اتفاق موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شد.

تغییر ظاهری فید اینستاگرام، واکنش کاربران این شبکه اجتماعی را به دنبال داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته کاربران بسیاری شاهد یک تغییر بزرگ در اینستاگرام بودند. حالت نمایش فیدهای صفحه اصلی برای چند دقیقه از حالت عمودی به افقی تغییر کرده بود. این بروزرسانی کاربران را عصبانی کرده بود و بسیاری از آن‌ها در صفحه رسمی اینستاگرام به آن اعتراض کردند. کاربران معترض معقتد بودند که این تغییر، کارایی اینستاگرام را کاهش می‌دهد.

اینستاگرام در واکنش به این اعتراض‌ها، علاوه بر بازگردانی حالت قبلی صفحه فید‌ها، اعلام کرد که این بروزرسانی گسترده غیرعمدی بوده است. حتی آدام موزری، رئیس اینستاگرام، با انتشار پستی در حساب توئیتر خود به کاربران اطمینان داد که این بروزرسانی به صورت اتفاقی اجرا شده است.

این اتفاق را می‌توان یکی از مهم‌ترین تغییرات اینستاگرام دانست. درست است که این شرکت حدود دو ماه پیش فید بخش اکسپلور را هم به صورت آزمایشی، افقی کرده بود اما این تغییر در صفحه اصلی مطمئنا بیشتر به چشم می‌آید.

در واقع پس از این تغییر، تمام پست‌های صفحه اصلی مانند استوری شده بودند. هر کدام از پست‌ها در یک صفحه نمایش داده شده و برای جا به جایی بین آن‌ها نیاز بود صفحه را به سمت چپ یا راست بکشیم. حتی برای دیدن کامنت هر پست هم باید صفحه به سمت بالا کشیده می‌شد. تمام این موارد به ما نشان می‌دهد که چقدر این بروزرسانی کار کردن با اینستاگرام را سخت می‌کرد.

دلیل عمده اعتراضات کاربران، عادت کردن به فید افقی این نرم‌افزار است. مطمئنا آن‌ها برای عادت کردن به این تغییر احتیاج به زمان دارند. همان‌طور که در ابتدا گفتیم ظاهر فید اینستاگرام الان به حالت پیشین خود بازگشته است.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

فید اینستاگرام از حالت عمودی به افقی تغییر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۷
تغییری که ایجاد کرده بوده خیلی خوب بوده به قول شما کاربر عادت نداشته
آخرین اخبار