جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در سطح شهرستان زنجان خبر داد و گفت:: با اجرای این طرح طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۸ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، طرح ویژه پیشگیری از سرقت توسط ماموران انتظامی شهرستان زنجان و پلیس آگاهی طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زنجان اجرا شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی عامل چند سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی چند عملیات متهمان را در دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل: دو دستگاه خودرو و لوازم داخل خودرو مسروقه کشف شد، ادامه داد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت از مغازه، منزل، داخل خودرو، خودرو، سیم و کابل و سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری سارقین در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.