جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان به مسافران توصیه کرد : رانندگی طولاني انجام ندهند و حتماً قبل از مسافرت استراحت کامل کرده و در طول سفر هم زماني برای استراحت در نظر بگيرند.

رانندگان از رانندگی طولانی مدت پرهیز کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچکترین کوتاهی صورت می‌گیرد که امید است رانندگان عزیز با رعایت کلیه مقررات راهنمائی و رانندگی سفر بی خطری را داشته باشند.

وی با اعلام اینکه هر حادثه رانندگی بر اثر یک تخلف رانندگی اتفاق می‌افتدد بیان داشت: با توجه به افزایش بار ترافیکی در روز‌های پایانی تعطیلات نوروز با حوصله و بدون داشتن عجله در رانندگی مسافرت خود را خوبی به پایان برسانند.

جانسین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه در سفر باید از سالم بودن وسیله نقلیه مطمئن شد تصریح کرد: نقص فنی وسیله نقلیه یکی از عوامل مهم تصادف است.

سرهنگ کردلو به رانندگان توصیه کرد: برای مسافرت و بازگشت از سفر خود برنامه زمانبندی داشته و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه به رانندگان توصه کرد: رانندگی طولانی انجام ندهند و حتماً قبل از مسافرت استراحت کامل کرده و در طول سفر هم زمانی برای استراحت در نظر بگیرند.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان در طرح نوروزی پلیس، بر پیشگیری از تصادفات و ارتقاء خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

رانندگی طولانی انجام ندهید

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.