سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی فارس گفت: مسافران، زمان بازگشت خود را به روز‌های پایانی تعطیلات موکول نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارمند رتبه ۱۵ مهدی نعمایی سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی استان فارس با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سفر‌های نوروزی، گفت: مسافران به منظور کاهش ترافیک، زمان بازگشت خود را به روز‌های پایانی تعطیلات موکول نکنند.

وی بیان کرد: در روز‌های پایانی سفر‌های نوروزی، خستگی و عجله مسافران برای بازگشت به شهر‌های خود عامل مهمی در افزایش ترافیک و تصادفات بوده، از این رو مدیریت سفر موجب کاهش ترافیک و پیشگیری از هرگونه حوادث جاده‌ای می‌شود.

مهدی نعمایی با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی، به رانندگان هشدار داد، ضمن همراه داشتن تجهیزات لازم با دقت و آمادگی بیشتری رانندگی کنند و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی پلیس فارس با اشاره به این موضوع که خستگی و خواب آلودگی از مهمترین علت‌های تصادفات اعلام شده است، افزود: استفاده از تلفن همراه و خوردن و آشامیدن هنگام رانندگی از جمله مواردی است که به شدت موجب کاهش دقت راننده می‌شود، بنابراین انتظار داریم رانندگان از این‌گونه رفتار‌های پرخطر دوری کنند.

نعمایی با بیان اینکه مدیریت سفر در کاهش تصادفات نوروزی موثر است، تاکید کرد: مسافران به منظور کاهش ترافیک، زمان بازگشت خود را به روز‌های پایانی تعطیلات موکول نکنند.

انتهای پیام/چ

مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار