مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آمادگی خدمات رسانی ۳۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آمادگی خدمات رسانی ۳۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی استان در ایام نوروز گفت: این مجتمع‌ها شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و اتاق‌های استراحت هستند.

پیرنون افزود: به منظور تشدید نظارت بر عملکرد این مراکز، کمیته نظارت هماهنگی خدمات سفر استان از نحوه ارائه خدمات و وضعیت بهداشتی آشپزخانه‌ها، نمازخانه‌ها و سایر قسمت‌ها روزانه و بطور مستمر بازدید می‌کنند.

وی از مسافران خواست به منظور مدیریت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت مورد نیاز و نیز با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع یابند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این سامانه از طریق نرم افزار ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و نرم افزار ۱۴۱ از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.۱۴۱.ir بصورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.

پیرنون افزود: همچنین مسافران می‌توانند با بهره گیری از سامانه‌های اطلاع رسانی ۳۰۰۰۱۴۳ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای ارتباط مردمی و اعلام نظربرای وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ک

خدمات رسانی ۳۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی استان در ایام نوروز

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.