معاون هماهنگ کننده انتظامی فارس گفت: ۹۴ درصد مسافران نوروزی از عملکرد پلیس استان در برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز اعلام رضایت کرده اند.

رضایتمندی مسافران نوروزی از عملکرد پلیس در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ احمد رضا استوار معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین سازمان برقراری نظم و امنیت در داخل کشور به دلیل گستردگی وظایف و ماموریت‌ها از ویژگی برجسته‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزی در سطح استان و به ویژه شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، برقراری نظم و امنیت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استوار افزود: شهروندان از زمان خروج از منزل، تردد در مسیر‌های داخل و خارج شهرها، انجام امور شغلی، شخصی و اجتماعی خود به نوعی با مأموران ناجا مواجه هستند و این آمیختگی زندگی روزمره آنان با ناجا در حدی است که عمل، اقدام و کارآمدی ناجا برای آنان کارآمدی نظام را تداعی می‌کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس ادامه داد: رضایت مردم از اهداف اساسی پلیس محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس نتایج این نظر سنجی، بالاترین میزان رضایتمندی مسافران نسبت به عملکرد سازمان‌ها از نیروی انتظامی بوده است که در مجموع از دیدگاه پاسخگویان، پلیس استان در نیمه اول تعطیلات نوروزی نمره ۱۸ را از ۲۰ کسب کرده است.

انتهای پیام/ت

رضایت ۹۴ درصدی مسافران نوروزی از عملکرد پلیس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار