رئیس پلیس امنیت عمومی ناجا گفت: نیروی انتظامی باید شیوه‌ها و راهبرد‌های خود را با توجه به تغییرات موجود در جامعه به روز کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار غلامرضا رضائیان رئیس پلیس امنیت عمومی ناجا در شانزدهمین جلسه قرارگاه نوروزی پلیس فارس در شیراز، با اشاره به با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های کلیدی ناجا این است که دائما در حال انجام عملیات است، گفت: نیروی انتظامی باید شیوه‌ها و راهبرد‌های خود را با توجه به تغییرات موجود در جامعه به روز کند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل ناجا در موفقیت‌های سال ۹۷، اظهار کرد: نیروی انتظامی با اقدامات مجاهدانه خود مسئولیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف به خوبی انجام داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی ناجا  بیان کرد: استکبار جهانی در دنیای امروز تک تازی می‌کند ولی در ابعاد مختلف هنگام هجمه بر علیه ایران اسلامی به دیوار انقلاب اسلامی برخورد می‌کند و متوقف می‌شود.

سردار غلامرضا رضائیان اضافه کرد: اگر به نقش سازمان‌های مختلف در جامعه و میزان تأثیر گذاری آن‌ها توجه کنیم، متوجه خواهیم شد که نیروی انتظامی در این خصوص بسیار موفق عمل کرده است و رضایتمندی مردم را به دست آورده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی ناجا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ناجا، افزود: ایشان در آن دیدار ضمن اعلام رضایتمندی از عملکرد ناجا، به دو موضوع توقف نداشتن و کم نشدن سرعت در اقدامات ناجا اشاره فرمودند.

سردار رضائیان گفت: طی سال‌های اخیر دشمنان نظام اسلامی سعی داشته اند مشکلاتی را برای کشور به وجود بیاورند ولی هنر نیروی انتظامی در این بود که با اقدامات خود باعث ناامیدی دشمنان شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی ناجا با اشاره به سیل اخیر در شهر شیراز، بیان کرد: در اینگونه حوادث باید نقشه راه را ترسیم کرده و وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

سردار رضائیان از درایت و مدیریت سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس و همچنین اقدامات مؤثر مجموعه نیروی انتظامی استان در حادثه سیل اخیر شیراز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/چ

صحبت های رئیس پلیس امنیت عمومی ناجا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.