معاون عملیات ناجا گفت: مبارزه با قاچاق کالا و سلاح غیر مجاز اولویت ناجا در سال جدید است.

الویت ناجا در سال جدید مبارزه با قاچاق کالا و سلاح غیر مجازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات ناجا در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس فارس و در جمع معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی، بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی باید با هوشیاری برای برقراری نظم و امنیت و پاسداری از حریم ولایت، عزم خود را در مبارزه و مقابله با دشمن جزم و تهیدات را به فرصت تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: باید توان رزم و آمادگی خود را در نیروی انتظامی بیشتر کنیم تا جرایمی مانند سرقت در سال ۹۸ روند رو به کاهش داشته باشد.

ساجدی نیا مبارزه با کالای قاچاق، را از الویت نیروی انتظامی در سال ۹۸ دانست و تصریح کرد: استان فارس  در مسیر ترانزیت قاچاق کالا از جنوب به شمال کشور قرار دارد، و پلیس باید با برنامه ریزی و تمرکز بر مبادی اصلی، آن مسیر‌ها را کنترل و با قاچاقچیان برابر قانون برخورد کند.

معاون عملیات ناجا افزود: فارس با توجه به وضعیت جغرافیایی همواره در مولفه‌های امنیتی کشور تاثیر گذار بوده و در ذهن ما این تصور است که نیروی انتظامی استان فارس همیشه باید اول و در قله باشد.

وی با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی را باید قدر بدانیم، اضافه کرد: ما باید با برنامه ریزی مناسب بتوانیم امنیت پایدار در کشور را برقرار کنیم.

معاون عملیات ناجا اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است، و ما باید به طور مستمر وظیفه خود را به درستی انجام دهیم تا مردم در آرامش زندگی کنند.

ساجدی نیا در پایان از سردار احمدعلی گودرزی و مجموعه کارکنان پلیس فارس به دلیل اقدامات موثر در سال ۹۷ و ایام نوروز به صورت ویژه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ت

مبارزه با قاچاق کالا و سلاح غیر مجاز اولویت ناجا در سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.