سخنگوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به دلیل داعشی خواندن زنان مسلمان غزه با خشم شدید کاربران توییتر در سراسر جهان مواجه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آر تی، افیر جندلمن سخنگوی بخش عربی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با انتشار عکسی در توییتر زنان مسلمان غزه را داعشی خواند.
عکس مذکور چهار زن مسلمان را به تصویر می‌کشد که با در دست داشتن پرچم فلسیطین و برقع‌های به صورتشان در حال تظاهرات در نوار غزه هستند.
این مقام صهیونیستی در ادعای دروغین خود در صفحه شخصی خود نوشت که امروز زنان داعشی به رهبری حماس در نوار غزه شورش می‌کنند، همچنین وی، حماس را شاخه‌ای از داعش در نوار غزه اعلام کرد.

سخنگو نتانیاهو خشم کاربران توییتر را برانگیخت


پس از انتشار این پست دروغین، جندلمن با حجم قابل توجهی از  خشم کاربران در سطح جهان مواجه شد که در آن با دلایل متقن به ادعای دروغین این چهره صهیونیستی پاسخ داده بودند. از جمله آنکه داعشی‌ها نماینده هیچ کشور و ملیتی نیستند بنابراین چرا باید پرچم به دست بگیرند، زنان داعشی چشمان خود را نمایان نمی‌کنند و به غیر از رنگ مشکی از رنگ دیگری استفاده نمی‌کنند، همچنین در پاسخ به این ادعا که حماس شاخه‌ای از داعش است اعلام کردند که نه تنها حماس شاخه‌ای از داعش نیست بلکه حماس با شاخه‌ای از این گروه تروریستی در صحرای سینا نیز مبارزه کرده است.
شایان ذکر است، همه این موارد مذکور باعث شد که حجم عظیمی از کاربران، سخنگوی نتانیاهو را نژاد پرست و اسلام ستیز خطاب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
تو خودت یه تنه روی داعشو سفید کردی اقای نتانیاهو # نتانیاهوی کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
این صهیونیست ارزش توجه نداره که.
آخرین اخبار