از دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری وزش باد بسیار شدید با احتمال توفان، در برخی نقاط رگبار و رعد و برق، تگرگ، آبگرفتگی و در ارتفاعات خراسان شمالی مه آلودگی پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی ، با بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای از دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری وزش باد بسیار شدید با احتمال توفان، در برخی نقاط رگبار و رعد و برق، در نقاط مستعد استان احتمال تگرگ و احتمال آبگرفتگی و مه آلودگی در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

استحکام گلخانه‌ها و خودداری از محلول و سم پاشی در اراضی کشاورزی ، روشن کردن چراغ‌ها در مه و خودداری از تردد‌های غیرضروری به خصوص در محور‌های کوهستانی و پرهیز گردشگران از حضور در زیر درختان در هنگام طوفان و رعد و برق از توصیه‌های هواشناسی استان است.

همچنین در حوزه ساخت و ساز شهری توصیه شد که هنگام کار بر روی سازه‌های مرتفع ، از استحکام داربست ها، تابلو‌ها و چراغ‌هایی راهنمایی و روشنایی شهر مطمئن شوید.

هم اکنون هوای استان کمی تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید بتدریج افزایش ابر با احتمال مه صبحگاهی اواخر وقت در پاره‌ای نقاط رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام / ب

ورود سامانه بارشی به خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.